“Pæn restaurant”

Køkkener: Græsk, International
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 15. september 2018 fra mobile enheder

God velkomst og vi fik noget lækkert mad. Ikke så opmærksomme tjenere. Hyggeligt sted med god udsigt.

Tak, Birtheottesen

Anmeldt 1. september 2018 fra mobile enheder

Okay, så mig og min kammerat er inde for at finde noget lækker mad, vi ville gerne have noget andet en græsk og italiensk! - vi finder denne perle som ligger lige i midten af byen!

Vi går derhen og bliver mødt af en flink herre som byder velkommen og forklare lidt kort om menuen! Vi siger ja tak og han peger os op af en trappe hvor der allerede er en tjener der tager i mod os med et smil!

Vi får menuen i hånden og bliver lige åben for os(ekstra lille fed detalje) vi kigger lidt og finder frem til en lækker bøf! Jeg siger til tjeneren at jeg er i tvivl om det skal være bearnaise eller svampe sauce, hun forklare så hvordan de begge er lavet og kender 100% til hvordan det bliver lavet, mega godt! Hun tilbyder mig jeg kan få begge saucer til uden beregning! Ja tak!

Vi får en lille lokal appetizer til 1 euro, super lækkert men meget lidt! Men lidt er godt!

Dog er ventetiden lidt længere end jeg ville have til hovedretten!

Men det dufter fantastisk og da maden kom stod der en lækker tallerken med lækre saucer og en grillet bøf der var stegt som den skulle

Mums! Pisse god oplevelse, anbefaler dette sted 100% er sikker alt andet fra kortet er monter lækkert!

Vi betaler og får en gratis lækker dessert imens!

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Tak, Mathias S
Anmeldt 22. august 2018 fra mobile enheder

Da vi kom var der ikke så mange gæster og vi kunne sidde ved et bord med udsigt over pladsen. Godt sted at peoplewatche.
Vi fik bøf og risotto - begge virkelig lækre! Deres cheeesecake skal prøves! Den er den bedste vi har fået!
Servicen var i en særklasse og de giver sig tid til at småsnakke med gæsterne.
Vil klart anbefale dette sted og vi kommer klart igen! :D

Tak, nuuna1984
Anmeldt 19. august 2018

En stilfuld restaurant lidt hævet over gaden, men fortsat med udsigt til det centrale torv i byen. Hurtig og venlig betjening. Fik Lammeskank med tomat-risotto - absolut den bedste ret jeg fik hele ugen på Kreta. Manden fik en perfekt stegt Bøf bearnaise - og til det hele, deres anbefalede kraftige græske vin. Et super match! Er absolut et besøg værd!

Tak, DrAarhus1975
Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Mig og min kæreste endt på Platea ved et tilfælde, men det var kun godt, det var virkelig god mad og okay priser. Klart et besøg vær

Tak, Cap_Reed

Rejsende, der kiggede på Platea, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Platea? Fortæl om dine oplevelser!