“Fantastisk havaborre”

Køkkener: Græsk, International
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 27. juni 2018 fra mobile enheder

Venlig betjening - dog kunne personalet godt være en anelse mere opmærksomme på et tomt vinglas og en lille klemme til at holde på dugen på bordet, dog småting

FANTASTISK frisk havaborre - den bedste jeg har smagt
Lækker cabonarra!

Bestemt anbefalelsesværdig - vi fik hverken sultne eller skuffede herfra

Tak, Marie K

Anmeldt 13. juni 2018 fra mobile enheder

Udmærket mad, hurtigt serveret af venlig betjening. Lige i centrum. Nydelig indretning. Vi var tilfredse.

Tak, Irene1414
Anmeldt 24. maj 2018 fra mobile enheder

Vi fik anbefalet restauranten af en bartender og blev ikke skuffet.. skønt skønt mad og dejlig betjening.. stedet har et stort lege område til børn og udsigt over byens torv.. vi besøgte stedet to gange og vil bestemt komme igen hvis vi rejser til Kreta på ny

Tak, Maria N
Anmeldt 24. maj 2018 fra mobile enheder

Her får du rigtig lækker mad fra et godt køkken, serveret af et venlig og imødekommende personale.

Vi besøgte dem 2 gange på samme ferie og begge gange havde vi en fantastisk aften.

Velsmagende appetizers, Veltilberedt hovedretter og udsøgte desserter

Vil til enhver tid anbefale at besøge stedet og få en god oplevelse :)

Tak, Henrik Daugbjer... N
Anmeldt 3. maj 2018 fra mobile enheder

Igen en perle fra Tripadvisor. Vi fik en udsøgt betjening, fantastisk mad (fisk) og sad med dejlig udsigt over torvet i Platanias. Kan klart anbefales.

Tak, 254karstene

Rejsende, der kiggede på Platea, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Platea? Fortæl om dine oplevelser!