“Tak Tripadvisor.”

nr. 15 af 149 Restauranter i Platanias
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 1. maj 2018 fra mobile enheder

Igen fandt vi et skønt spisested med hjælp fra Tripadvisor. Fantastisk betjening, og mad i topklasse, så er aftenen reddet. Vi kommer gerne igen.

Tak, Karsten E

Anmeldt 30. september 2017 fra mobile enheder

Vi havde en fremragende aften på barba Thomas. Super lækre pizza'er, (ventetid en halvølstid), musaka og vanvittige lækre oksemørbrad. Fik is til u/b bagefter og raki.
Udefra ser restauranten ikke ud af noget, men skindet bedrager. Fem store stjerner herfra.
Meget venlige og søde tjenere.
Hvis ikke det havde været sidste aften - så havde vi klart nuppet en aften mere her.

Thank You very much - it was very "lækkert".

Tak, FarAway423324
Anmeldt 31. august 2017 fra mobile enheder

Vi sad en aften og skulle finde et sted at spise, så vi besluttet os til at gå til højre istedet for til venstre (som vi altid går).
Der fandt vi en hyggelig restaurant med blå og hvide trappetrin op til restauranten. Og den hed Barbar Thomas. Det fortryde vi ikke. Der var god mad, god service og en lille udsigt. Selvfølgelig var der lige larmen fra vejen, men den er der jo på alle gade restauranterne.

Tak, Ricko L
Anmeldt 24. august 2017 fra mobile enheder

Fik en skøn pizza, har spist pizza andre steder i platanias hvor de var dårlige, men her fik vi dejlig pizza ... fin udsigt til gaden og flinke tjenere fik god service og en dejlig dessert efter maden u/ beregning

Tak, Githa L
Anmeldt 9. august 2017 fra mobile enheder

Er du til pizza og Hawaiiskjorter. Lidt for solbrune Skandinavier og ketchup der smager af syltetøj, så er dette stedet for dig.

De lavede gode pomfritter, gode pizzaer og mega lækkert hvidløgsbrød. Betjeningen var også god og meget hurtig!

Men det er hvad det er. Et pizzaria, men et bedre et.

Tak, Kaya E

Rejsende, der kiggede på Barbas Thomas, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Barbas Thomas? Fortæl om dine oplevelser!