“Great food”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi fik to forretter og fire forskellige hovedretter. Det hele var virkelig godt! Betjeningen var også særdeles god, så en meget klar anbefaling fra os.

Tak, 212bjarnes

Anmeldt 14. juli 2021 fra mobile enheder

Vi boede denne gang i Agia Marina, men skulle da alligevel forbi Oliven træet, og igen igen gik vi ikke forgæves. Det er bare så fedt og sidde helt ned til vandet, bestille noget lækkert veltillavet græsk mad, nyde en iskold Mamos og se solen gå ned. Det kan ikke beskrives med ord, det skal prøves. Kan klart anbefales for deres græske køkken og friske personale.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Allan B
Anmeldt 30. juni 2021

Vi spiste her sidste år, og skal besøge den igen i år uden tvivl.
Dejlig græsk mad, hyggelig stemning med beliggenhed ned til vandet med flot sol nedgang.
Måske lidt dyr ift. andre. Men det er det eneste minus.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, 251magnusa
Anmeldt 20. oktober 2020

Dejlig mad med go betjening. Beliggenheden er i særklasse her på stranden, under stjernene og med havets brusen.

Dato for besøg: oktober 2020
2  Tak, Kristian70
Anmeldt 14. oktober 2020

Så lækkert mad - god service - de var meget smilende og imødekommende - havde tid til en lille snak - vi sad helt ude ved vandet og kunne hører bølgerne slå stille ind på stranden.
Godt med afstand mellem gæsterne og alle stjernerne bar visir - så dejligt

Dato for besøg: oktober 2020
2  Tak, Mormortilto

Rejsende, der kiggede på The Olive Tree, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i The Olive Tree? Fortæl om dine oplevelser!