“Frokost”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 29. august 2018 fra mobile enheder

Har lige været der, dejlig beliggenhed.
Var inde og få frokost, måske vi var uheldige, men maden (burger - alt hjemmelavede) var ikke godt, bollen og bøffen tør oh pomfritterne bløde.

Tak, Niels Bo P

Anmeldt 18. august 2018

God mad og ritgig hyggelig restaurant. Humoristisk anlagt personale. Flot placering på stranden. Rimeligt prisniveau

Tak, ankerhdk
Anmeldt 7. august 2018 fra mobile enheder

Godt menukort. God betjening og god beliggenhed. Fremragende mad. Spiste der flere gange. Tæt på vores dejlige hotel Toxo.

Tak, LightPacker769758
Anmeldt 23. juli 2018 fra mobile enheder

Fantastisk udsigt over stranden og havet. Venlig betjening og udemærket mad til prisen. Spiste der både til aften og frokost

Tak, Anders H
Anmeldt 23. juli 2018 fra mobile enheder

Noget af det bedste mad vi har fået på vores ferie med den flotteste udsigt ud over vandet (og solnedgangen, hvis man timer det med tidspunktet)Forholdsvis mange retter at vælge imellem, så der er noget til enhver smag. De havde mange vegetar og veganer retter st vælge imellem.
Personalet havde virkelig styr på det, der var kort ventetid på maden - alt i alt en god oplevelse, som vi klart vil venne tilbage til næste gang vi kommer til området!

Tak, Sofie H

Rejsende, der kiggede på The Olive Tree, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i The Olive Tree? Fortæl om dine oplevelser!