“Et besøg værd !!”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Deres restaurants navn er ingen skuffelse. Flottere udsigt over hele byen og øen. Væk fra hovedgadens larm og mennesker. Dette sted er et MUST. Smukkere sted har jeg aldrig spist. Og maden var den bedste vi havde smagt på vores tur !!

Tak, Englebjerg

Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Verdensklasse græsk mad til meget rimelige priser, fantastisk udsigt til solnedgang og super sød betjening..!!
Du snyder dig selv hvis ikke du spiser her mindst 2 gange om ugen

Dato for besøg: juli 2021
Tak, gigipack
Anmeldt 17. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk udsigt, god mad og god betjening til fair priser. Vi fik græsk salat til forret, Stifado og wiener schnitzel til hovedret plus drikkevarer, pris 37€. Lækkert tilberedt og godbetjening

Dato for besøg: juni 2021
Tak, thomaslX7230DL
Anmeldt 3. september 2019 fra mobile enheder

Smuk udsigt - dejlig græsk mad - fin betjening. Kommer gerne igen. Vi fik et bord ud til kanten så vi kunne nyde den smukke solnedgang. Fantastisk.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, joanhansen21
Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Du får den bedste udsigt med den skønneste solnedgang. Maden vi fik var verdensklasse græsk mad og tjenerne var så behagelige. Helt klart et besøg værd og muligvis flere

Dato for besøg: august 2019
2  Tak, M_Lillevang

Rejsende, der kiggede på Panorama Restaurant, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Panorama Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!