“Gamtastisk”

nr. 19 af 153 Restauranter i Platanias
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer

Har aldrig fået bedre service og maden slog benene væk under os begge vi fik garlicbrød og en fantastisk mør bøf. Har aldrig før fået så mørt kød vi sluttede med is som gave fra værten og den slog også alle rekorder i velsmag. Udsigten er et kapitel for sig selv

Tak, Dorthehamann

Super lækkert mad, flinke tjenere, kort sagt super service og en overordnet kvalitet helt i top, helt fantastisk udsigt, helt klart et besøg værd... og man kan ikke undgå og gå herfra med et smil på læben

Tak, 505jonasl

Ualmindelig lækkert mad, sjov og hyggelig betjening og den smukkeste udsigt. Fik den anbefalet og det var helt sikkert turen værd.

Tak, E4000AApiam

Besøgte Jørgens bar på torvet i Platania til en formiddagsdrink, og fik anbefalet at besøge Astrea som ligger i den Old villige på toppen i byen, men bare rolig de giver en gratis taxa derop.
En god oplevelse med god mad og en hyggelig betjening i smukke rammer med en fantastisk udsigt.
Rigtig hyggelig gåtur gennem den gamle bydel tilbage til strandbyen.
Vi vil derop en gang mere inden vi rejser hjem.

Tak, Curious13723739959

Ualmindelig lækkert mad, sjov og hyggelig betjening og den smukkeste udsigt. Skal helt sikkert prøves.

1  Tak, 629l_rkeb

Rejsende, der kiggede på Astrea Cafe Restaurant, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Astrea Cafe Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!