“Okay servering”

Køkkener: Græsk, Steakhouse, Bar, Café
Velegnet til: Familier med børn, Smuk udsigt
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

God mad, men dejligt smag. Lettere skuffet over Octapus stod på menukortet de ikke havde det. Søde men travle tjener samt uhygiejniske toilletter.

Tak, Daydream68383560962

Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Rigtigt lækker resturent på 2.sal med noget til hver smag, både frisk fra havet, steaks, lokale retter eller pizza(fik vi ikke prøvet). Vi syntes det var fornuftige priser. Vi var her et par gange på turen, og prøvede flere lokale og fiske/skaldyrs-retter, hvilket alt var meget lækkert.

Derudover er en stor del af oplevelsen også takket være det hyggelige personale og ikke mindst ejeren Yannis. Samt den afslutningsvise traditionelle ‘Raki’ hvis man er til det :)

Det er en resturent men de laver stadig en rigtig lækker Mojito!

-Et sted vi klart vil besøge igen!

Tak, Tourist66966201016
Anmeldt 18. juli 2021

Rejser alene og på denne restaurant bliver man virkelig opvartet, maden er super og betjeningen meget personlig, værten er super skøn og skaber god stemning mellem sine gæster, stedet blev mit favorit spise sted, personalet var gode til at huske mine allergier og tilberede retterne ud fra dette. Jeg følte mig særlig og meget velkommen, og man bliver ikke sendt hjem uden at have fået rigelig raki.

Tak, F9878XMmariannea
Anmeldt 10. juli 2021 fra mobile enheder

Maden var god, men ventetiden på regningen var alt for lang, stemningen var god men musikken var dog lidt mærkelig når det kom til en restaurant.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, davidploug123
Anmeldt 9. juli 2021

Virkelig elendig oplevelse. Tilbøjelig til at sige, st det er det rigeste mad og service jeg har oplevet på Kreta. Maden var så ringe, dårlig service, herudover tager de ekstra for det brød og raki de serverer uden at informere om det. Kommer aldrig der igen!!!

Tak, 140emp

Rejsende, der kiggede på Karma Restaurant, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Karma Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!