“Ægte græsk mad”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk autentisk græsk mad, et besøg værd. Meget gæstfrie og dejlig udsigt. Efter min mening den bedste saganaki

Tak, L3820TTchristinam

Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Dejlig familiedrevet Restaurent med skøn udsigt. Maden er god til en rimelig pris. Da vi alligevel ikke brød os om den rødvin de havde anbefalet, fandt de os en anden uden ekstra betaling. Super god service.

Tak, liselottel512
Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

Restaurant med god udsigt ud over byen og havet. Vi delte en chateaubriand til hovedret, eller det vi troede var en chateaubriand. Fik en oksemørbrad fra hale til kølle. Så er man selvfølgelig dækket ind. Kødet skulle vi selv skære ud med noget grillbestik, hvilket havde været ok hvis knivene var skarpe. Kødet var desuden sejt, hvordan det så kan lade sig gøre med en mørbrad.
Betjeningen god, udsigten god, men maden fås bedre andre steder

Tak, thomaslX7230DL
Anmeldt 6. juli 2021

Vi fik tzatziki, græsk salat og lamb kleftiko. God græsk mad og søde tjenere. Fantastisk udsigt. Rimelig pris.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, H7388GWlouiser
Anmeldt 2. juli 2021 fra mobile enheder

Familie drevet restaurant.❤️❤️ Med
Fantastisk mad, utrolig flot udsigt.
Og ikke mindst utrolig venlig betjening.
Altid et besøg værd.
Stort menukort, med græske specialiteter
Den bedste anbefaling 5
Allan og Helle Danmark ❤️

Tak, Helle Ø

Rejsende, der kiggede på Almiras Family Restaurant, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Almiras Family Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!