“Fantastisk udsigt, dejlig mad og god betjening”
Anmeldelse af Socrates

Socrates
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Vi fik forskellige forretter - den grillede feta kan anbefales. Rødvinen var varm men det fik ejeren hurtig fixet. Stifado var meget mørt og velsmagende. Grilspyd med gris lidt til den tørre side men ok. Meget opmærksom betjening og alt var friskt - dertil en skøn udsigt med solnedgang - kan godt anbefales

Tak, 526ingerj

Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Jeg synes det er en 4,5/5, virkelig flot udsigt - prøv at komme lige når der er solnedgang, meget flot. Servicen var rigtig god, meget hyggeligt. Maden var også rigtig god, men trækker lidt ned grundet at jeg kender til noget bedre som ikke er langt fra denne.

Pork souvlaki - meget god

Godkendt.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, danielchrhjras
Anmeldt 26. juli 2021

Første gæster på aftenen. Herlig modtagelse og helt igennem god og venlig betjening.
Kan anbefales..

Tak, janhH9551GW
Anmeldt 25. juli 2021

Vi ville prøve den græske metode med flere forretter som måltid. Vi bestilte tzaziki, grillede grøntsager, faba beans og grillede pølser. Hertil hvidløgsbrød, 1/2 L husets rødvin og vand.
Faba Benns er sunde, men smager mystisk. Vi prøvede af nysgerrighed.
Resten var superlækkert og smukt anrettet.
Pris Ca 36 euro og to mætte pensionister. Vi måtte levne for ikke at overspise.

Tak, bodilbangc
Anmeldt 20. juli 2021

Har været på restauranten adskillige gange og hver gang fået fantastisk god mad. For ikke at tale om det fantastiske værtspar og deres søn. De giver en udsøgt service og får en til at føle sig hjemme.

Tak, Else4135

Rejsende, der kiggede på Socrates, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Socrates? Fortæl om dine oplevelser!