“Meget græsk, Midt i pulserende gade.”
Anmeldelse af Grapevine

Grapevine
nr. 62 af 162 Restauranter i Platanias
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. maj 2022 fra mobile enheder

Tak til tidligere anmeldelser, ellers ikke fundet. Meget god mad til meget rimelige priser. Udsøgt betjening. Hyggelig mand der kan en del dansk. Vi spiste frokost og det var til fuld anbefaling.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, clausingemannp

Anmeldt 13. oktober 2020

Value for Money, der findes mange sløje restauranter her i Platanias, men Grapevine er en god autentisk oplevelse, på de her kanter.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, mju44
Anmeldt 12. september 2019 fra mobile enheder

Grapevine ligger et niveau over gaden, og et niveau over mange af de andre restaurenter i Platanias. Det at den ligger nærmest på 1. Sal, gør at den let overses. Og det er synd, for de laver det dejligste mad. Vi fik moussaka til fruen og jeg valgte kleftiko og den kleftiko er noget af det bedste jeg nogen sinde har fået, og jeg har smagt en del. Sikke en intens smag, flot anrettet og ikke særligt dyrt. Super søde tjenere, meget opmærksomme og friske. Absolut et sted vi varmt kan anbefale. Kommer meget gerne igen.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, Allan B
Anmeldt 1. september 2019

En restaurant som let kan overses, da stedet er placeret et niveau op over fortorvet.

Jeg har været i Platanias, 2 gange. Første gang AUG 2016 og AUG 2019. Et hyggeligt sted med god betjening, smilende, høflige og imødekommende personale. Jeg følte mig hjemme. Maden er fantastisk - ikke en finger at sætte på deres menuer umiddelbart. Jeg vil anbefale at I besøger denne restaurant også for en god dialog.

Dato for besøg: august 2019
2  Tak, Susanne B
Anmeldt 1. juli 2019 fra mobile enheder

Fik græsk salat, Stifado og en kage jeg ikke husker navnet på. Den Stifado var bare så velsmagende!!! Valgte bagt kartoffel istedet for pommes frites som tilbehør. Også god betjening. Den ene tjener kan lidt dansk.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 769larso

Rejsende, der kiggede på Grapevine, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Grapevine? Fortæl om dine oplevelser!