“Stemning, hygge, god mad, venlig modtagelse”
Anmeldelse af Agioklima Restaurant

Agioklima Restaurant
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 22. august 2018 fra mobile enheder

Vi boede tæt på restauranten og skulle bare have aftensmad. Vi blev modtaget af en ældre herre der viste os vores bord, vi sad i en have fuld af blomster og træer, det var bare skønt. Maden er virkelig god og veltilberedt, dog var den mixet grill list overstegt, mousakkaen var til gengæld rigtig lækker.
Man får helt gratis et stykke kage der bedst kan beskrives som en græsk version af tiramisu.
De havde travlt og nogen måtte vente en god rums tid på deres mad.
Tjeneren gav en hånden da man gik og sagde pænt farvel.
Kan anbefales, men forvent lidt ventetid da det er en populær restaurant med mad til billige priser.

Tak, nuuna1984

Anmeldt 13. august 2018

Vi fik en dejlig afslappet service - og maden var god og prisen ikke overdreven. Vi spiste der 2 gange - så det er værd at komme igen :-)

Tak, Søren K
Anmeldt 12. august 2018 fra mobile enheder

Fantastisk traditionel mad, god stemning og sødt personale. Der blev ikke sparet på maden og alt smagte perfekt. Dertil tilbyder restauranten gratis dessert til hele familien 7 personer. Vi kunne næsten ikke spise det, men en god og overraskende afslutning på en god aften. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, hurtigspiseren
Anmeldt 4. august 2018 fra mobile enheder

Virkelig lækkert mad. Service og opmærksomhed fra tjeneren perfekt.
Man føler sig virkelig velkommen.
Snyd ikke jer selv for et besøg i denne skønne restaurant.

Tak, Mettekris
Anmeldt 4. august 2018 fra mobile enheder

Det var et dejligt gensyn, at George stå ud på vejen som altid, og tog i mod gæsterne.
Det er en hyggelig lille restaurant i det øvre Platanias.
Maden er som altid godt og velsmagende, især deres specialitet Lamb Kleftiko.

Tak, Ricko L

Rejsende, der kiggede på Agioklima Restaurant, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Agioklima Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!