“Kan stærkt anbefales”

Agioklima Restaurant
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 19. juni 2018 fra mobile enheder

Alle pengene og gå turen op af bjerget værd. Dejlig mad, fantastisk service og hyggeligt miljø. Vi fandt restauranten her på siden

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Laura H

Anmeldt 12. juni 2018

Et virkelig hyggeligt og smukt sted med rigtig god mad! Kan varmt anbefale dette sted, hvor der var god stemning og store portioner ægte græsk mad.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, lotteloml
Anmeldt 8. juni 2018

Super lækker atmosfære, og den bedste kleftiko på Kreta.
Dette sted kan varmt anbefales, store måltider, rigtig velsmagende mad og sød betjening.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Mads b
Anmeldt 23. maj 2018 fra mobile enheder

Fantastisk mad og god vin. Fremragende betjening og udsigten er formidabel god service hyggelig atmosfære på alle måder.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Erik L
Anmeldt 20. juli 2017

Et sted der stærkt kan anbefales. Et meget venligt personale, rigtig god beliggenhed og en super oplevelse hvad maden angår. Personalet er meget imødekommende og man får en super oplevelse - tak til Jer der tog rigtig godt imod os.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, ernst0403

Rejsende, der kiggede på Agioklima Restaurant, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Agioklima Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!