Anmeldt d. 8. juli 2017 fra mobile enheder

Meget venligt og smilende personale, der er pænt rent overalt.
Morgenmaden rigtig god og noget for enhver smag. Man kan roligt bestille sin ferie med morgenmad.
Har egen strand med solsenge og parasoller uden betaling. Men folk er meget hurtige til at få lagt håndklæder på solsengene for at reservere dem. Det både på stranden og ved pool området.. Lidt for ilter til min smag.
Vi er aldrig ret meget på hotellet da vi ofte lejer bil og kører ud for at opleve landet men bestemt et rigtig fint hotel..
Tæt på det hele.

Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, daugbjerg
Anmeldt d. 10. maj 2017

Godt hotel med en fremragende beliggenhed. God lejlighed med gode senge. Fremragende rengøringspersonale. Hotellet har den dejligste restaurant med den mest fantastiske beliggenhed. Vi havde halvpension og den var rigtig god til prisen. Personalet var rigtig venlige uden at være "overflinke", det gjorde at det var meget behageligt at spise der hver dag. Vi var alt i alt, meget tilfredse med opholdet og kommer gerne igen.

• Overnattede: maj 2017, rejste som par
Tak, Maria G
Anmeldt d. 28. oktober 2016 fra mobile enheder

Super hyggeligt hotel. Rengøring i top. Udover dejlig morgenmad i restauranten prøvede vi også frokost og aftensmad der, hvilket var rigtig godt. Hotellet ligger på stranden dejligt tilbagetrukket fra den meget trafikerede hovedgade.

Overnattede: oktober 2016, rejste med familie
Tak, Nanna H
Anmeldt d. 16. oktober 2016 fra mobile enheder

Super dejligt hotel dejlig beliggenhed,
rent og pænt og utroligt venligt og hjælpsomt personale! Jeg kan på det varmeste anbefale dette sted til par samt familier med børn da der er legemuligheder og børnepool

Overnattede: oktober 2016, rejste som par
Tak, Birthe E
Anmeldt d. 12. oktober 2016

Menia Hotel er et godt hotel, med gode lejligheder og en god beliggenhed. Vi havde værelse med havudsigt, bestilt hjemmefra og dette kan anbefales.

Vi spiste ude i byen, eller lavede selv mad. Man kunne kun bruge en kogeplade, for hvis man brugte begge to sprang propperne. Desværre fik vi ikke lavet det, idet de prøvede at fikse det, men uden held og så, trak de på skulderen og sagde øe. Lidt øv at have et komfur i en stålplader med vask og vand i, hvor der er "overgang" i el,

Pænt rent overalt, så varm anbefaling af Menia,

• Overnattede: oktober 2016, rejste som par
Tak, Ib F