“ferie hygge i Platanias”
Anmeldelse af Restaurant Drosia

Restaurant Drosia
nr. 38 af 155 Restauranter i Platanias
Køkkener: Græsk, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016

Maden var rigtig god og prisen var rimelig, hyggelig atmosfære og god betjening, der var ligeså Ikke ryger afdeling :-)

Tak, Irene S

Anmeldt 8. juni 2016 fra mobile enheder

God mad og ægte græsk stemning.
En rigtig god måde at slutte af på er at man får appelsiner til slut.
Der er muligheder for at børn kan lege og et hyggeligt sted.

Tak, Z6920YFsaras
Anmeldt 6. juni 2016 fra mobile enheder

Lige rundt om hjørnet fra vores hotel, fandt vi via TripAdvisor denne skønne restaurant, som med det samme blev vores stamrestaurant. Virkelig god mad til meget rimelige priser og en skøn familiær stemning var årsagen til, at vi bare kom igen og igen - og hver gang gik vi derfra med en pose nyplukkede appelsiner til næste morgens friskpressede juice. Fantastisk sted, som virkelig kan anbefales.

Tak, DorteogLars
Anmeldt 6. juni 2016 fra mobile enheder

Restauranten lå lige ved vores hotel og tilbyder god mad, hyggelig stemning og var altid velbesøgt. God valuta for pengene.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Mumimor
Anmeldt 14. maj 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte Drosia sammen med et andet par, der havde fået restauranten anbefalet af en lokal bartender. Og det var simpelthen et fund! Et stenkast fra hovedgaden i Platanias med de mange ordinære turistprægede restauranter fremstår Drosia som en sand oase med en hyggelig blanding af lokale gæster og turister, god afslappet stemning og høj kvalitet af både mad og drikkevarer til absolut rimelige priser. For 36 euro fik vi fire fremragende hovedretter og to liter udmærket vin - tak for oplevelsen.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, 303henningh

Rejsende, der kiggede på Restaurant Drosia, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Restaurant Drosia? Fortæl om dine oplevelser!