“En perle lidt oppe i bjergene ”
Anmeldelse af Cosmos

Cosmos
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Smuk udsigt
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 9. juli 2018 fra mobile enheder

En virkelig lækker restaurant med rigtig god betjening og lækker mad. Derudover er der udsigt udover hele Platanias, hvilket man skal opleve. Prisen er lidt dyre end hvis man spiser nede i byen. Vi kom af med 74 euro for vand og 4 glas vin + lækker flankesteak.

Tak, Kenneth S

Anmeldt 2. juli 2018 fra mobile enheder

Virkelig en fantastisk restaurant med den flotteste udsigt!! Dejlig mad og betjening ud over det sædvanlige. Virkelig et besøg værd

Tak, Sofie O
Anmeldt 30. juni 2018 fra mobile enheder

Vi havde en skøn aften på denne restaurant . Fantastisk betjening, mad og ikke mindst udsigt. Vinkortet var også lækkert og vi fik gode drinks. Det bedste mad vi fik på ferien.
Anbefaling: book bord på deres hjemmeside. Bestil Tzatziki og smag den lokale (Kreta) olivenolie.

Tak, Sarah A
Anmeldt 30. juni 2018 fra mobile enheder

Book bord på forhånd - godt besøgt.
Tagterrassen har den bedste udsigt over byen, øen og bugten :)
tzatziki’en er fantastisk, så prøv den!
Vi spiste bøf og stifado, begge retter det absolut bedste mad vi fik hele ugen på Kreta. Prismæssigt i den lidt dyrere ende, men alle pengene værd.. super service også.

Tak, ghost1026
Anmeldt 27. juni 2018 fra mobile enheder

Rigtig skøn restaurant, der ligger højt, med en udsigt over hele kysten. Maden var super god, og servicen var også i top. Der blev hurtigt fyldt op, så kom ikke for sent

Tak, Engis97

Rejsende, der kiggede på Cosmos, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Cosmos? Fortæl om dine oplevelser!