“God mad og god betjening”
Anmeldelse af Diogenis

Diogenis
nr. 73 af 155 Restauranter i Platanias
Køkkener: Græsk
Anmeldt 13. august 2021

Maden var god og flot anrettet og der var rigeligt af den. Vi bestilte forret og hovedret, og som afsked fik vi ikke kun en lille drik. Vi fik et udvalg af deres kager, frugt, is og en lille flaske af deres hjemmelavede Raki med urter og honning.
Rigtig god betjening med søde tjenere.
Skøn udsigt fra tagterrasserne.
Her kommer vi gerne igen.

Tak, JaneM3847

Anmeldt 30. juni 2021

Bestemt ikke en særlig god oplevede. Vi har ofte gået forbi denne på gaden og besluttede os endelig for at prøve den.
Udsigten er fin, men ikke den bedste i Platanias. Maden var bestemt ikke noget at prale med, efterfølgende blev vi nærmest ignoreret af tjenerne da vi ville betale.
Skuffende. Kan ikke anbefales.

Dato for besøg: juni 2021
2  Tak, 251magnusa
Anmeldt 5. september 2019

Har været der et par gange men første gang var absolut den bedste. Der mangler lidt mere smag på maden. Deres “on THE House” er der i mod fantastisk

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, hislis
Anmeldt 1. september 2019

Kedelig smag af den bestilte ret, efter min mening. Placering af restauranten er fin, god betjening af opmærksomme tjenere.

Dato for besøg: august 2019
2  Tak, Susanne B
Anmeldt 28. august 2019 fra mobile enheder

Vi var de eneste, det spiste frokost kl 1500
Højlig og venlig tjener, som talte glimrende engelsk
Jeg fik lækre lammekoteletter med hjemmelavet fritter Der smagte godt
Først fil vi tzatziki tjener sagde den var stærk, men det syntes vi ikke
Min mand fik gyros a la creme, han var tilfreds
Gratis dessert , kage m is og frugt

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, Gitte327

Rejsende, der kiggede på Diogenis, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Diogenis? Fortæl om dine oplevelser!