“Den bedste peber bøf EVER”
Anmeldelse af 50 Shades of Grill

50 Shades of Grill
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Holy crap det er længe siden jeg har fået en så god pepper bøf kan kun klart anbefale det til alt og alle der lægger din vej forbi 50 shades of grill I love it guys keep it going whit the good work LOVE FROM DENMARK❤❤

Tak, 156vibekeh

Anmeldt 16. juli 2021 fra mobile enheder

Dejlig restaurant, god betjening, fine priser<33 Virkelig søde mennesker der sørger for man får et dejligt og hyggeligt måltid

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Daydream05667634370
Anmeldt 14. juli 2021 fra mobile enheder

God mad og service. Bedste souvlaki i Platanias. Beef souvlaki er lavet af oksemørbrad. Chicken souvlaki er super mørt og smagfuldt. Derudover friske salater og dejligt brød.
Kan anbefales til frokost og aften.

Tak, Nickolai D
Anmeldt 13. juli 2021 fra mobile enheder

Familierestaurant, maden var ok men ikke noget særligt. Betjening var helt hen i vejret og vi spise kun en del af måltidet sammen.

Tak, Eva1313
Anmeldt 7. juli 2021 fra mobile enheder

Lækker mad, men lidt irriterende at de står og hiver folk ind… vi fik fisk, pastitsio og souvlaki. Maden sad lige i skabet.

Tak, H7388GWlouiser

Rejsende, der kiggede på 50 Shades of Grill, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i 50 Shades of Grill? Fortæl om dine oplevelser!