“Super lækker spagetti med”
Anmeldelse af 50 Shades of Grill

50 Shades of Grill

Super lækker spagetti med skaldyr, smagen var veltilberedt smagte af kærlighed stor portion. Kan kun anbefales, er man vil øs med raki eller uzo er det absolut stedet. Dog bør strawberry dakery ikke anbefales . Men mad mæssigt kan man bestemt ikke klage. Kommer igen fredag

Dato for besøg: september 2020
Tak, tanjazacho

I særdeleshed en fantastisk aften. Havde ingen præferencer eller forstillinger om stedet inden. Fantastisk god mad. (Chateaubriand) serveret med tilbehør som smagte helt fantastisk. Serveret på en dejlig afslappet måde af en fantastisk vært og søn med glimt i øjet. Vil Bestemt anbefale stedet og kommer helt sikkert igen..

Dato for besøg: september 2020
Tak, steenh992
Anmeldt 3. august 2020

....græsk tapas for 2. Forskellige græske retter. Alle virkeligt godt tilberedte og fulde af velsmag. Desuden kom alle retter med en fin beskrivelse af, hvad vi fik serveret og hvordan det brude spises. Absolut et besøg værd.

1  Tak, Voyager814435
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

super dejlig mad. jeg fik en god bøf, dog ikke med hjemmelavet bearnaise... men kan spises. god tzatziki og super venligt personale!

Tak, ellenseneca
Anmeldt 8. oktober 2019 fra mobile enheder

Tappas. Virkelig i topklasse . 9 forskellige ting fra spisekort. Alt lækkert. God oplevelse. Venligt personale

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, karinh243

Rejsende, der kiggede på 50 Shades of Grill, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i 50 Shades of Grill? Fortæl om dine oplevelser!