“Det er svært at finde noget minus ved det sted”
Anmeldelse af Mama's Food

Mama's Food
nr. 10 af 153 Restauranter i Platanias

GREAT FOOD ❤️ fantastisk personale, du går aldrig skuffet fra MAMA’S FOOD fordi du ik kun får god mad ,men osse en oplevelse af personalet .. Du blir fodret med frisk og smagrigt mad og der er rigeligt af det til ik mange penge..

Tak, hfabbi

Anmeldt 16. september 2020 fra mobile enheder

På ferie 14 dage i Platanias og denne restaurant er blevet mit “stamsted”.
Jeg har spist der hver anden aften...
De serverer dejlig, veltillavet mad og betjeningen er imødekommende og nærværende...
Jeg kan varmt anbefale at besøge restauranten.

Tak, Mari-Ann_Lydal_DK
Anmeldt 13. september 2020

Stedet ligger lidt trafikeret, men der er en hyggelig baggård hvor der er stille. Vild sød betjening. Super græsk mad, især salaterne, grillet lam, deres hvidløgsbrød som nærmest minder om en lille åben indbagt pizza med ost. Husets hvidvin var den bedste jeg indtil nu har smagt på mit ophold På Kreta. Ikke for tør og ikke for sød, meget fyldig og smagen af det græske klima. Spørg endelig efter deres egen hjemmebryg på “ouzo mix” af navnet selvfølgelig ouzo men den er pink/rød og har granatæble, appelsin og vand og smager fantastisk. Ikke så stærk.

Tak, bettekrogh
Anmeldt 20. august 2020

Vi har spist her to gange, det har været fantastisk mad og sikke en service. Man føler virkelig at man har kendt værtsparret hele livet. Tror ikke der er nogle gæster der ikke har haft følelsen af at være i centrum fra det sekund de er trådt i restauranten. Mangen til gæstfrihed og hjerterum findes sikkert ret mange andre steder i verden.
Vi kommer helt sikkert tilbage næste gang vi er på Kreta.

Mange hilsener Jack og Rikke.

1  Tak, jackhK3011TA
Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

SÅ god mad, hyggeligt selskab med gode venner
Værtinden er bare alletiders!!!
Det er absolut IKKE sidste gang, vi kommer!
Kan absolut anbefales
Der er legeplads for ungerne bagved

2  Tak, Sape1960

Rejsende, der kiggede på Mama's Food, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture
Platanias, Chania Prefecture

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Mama's Food? Fortæl om dine oplevelser!