“Platanias - sunset”
Anmeldelse af Amarantos

Amarantos
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk udsigt og lækker mad autentisk græsk restaurant i den gamle by. Bestemt et besøg værd, dog ikke for gangbesværede.

Tak, Climber37168482829

Anmeldt 14. oktober 2020

Igen sad vi helt ude ved de sidste borde - herfra kunne vi nyde udsigten til livet på gaden
Maden var helt i top det samme var betjeningen

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, Mormortilto
Anmeldt 20. april 2020

Fin udsigt god mad til billige priser,vi kommer der ofte men lige nu trangetider, ses snart Håber fly snart kommer på vingerne igen så vi kan nyde den fine udsigt,vi håber alle har det godt i Platanias og hele familien er raske

Dato for besøg: september 2019
2  Tak, Jørgen Røjkjær A
Anmeldt 3. november 2019

Udmærket mad, ualmindeligt sød og nærværende betjening.
Fantastisk udsigt og dejlig ro.
Vi vendte tilbage flere gange (voksen+barn) og fik god betjening og god mad og drikke hver gang. Min søn fik hjælp til, hvordan man spiser snegle.
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: oktober 2019
2  Tak, Sisse H
Anmeldt 1. september 2019 fra mobile enheder

Fantastisk udsigt. Søde værter. Desværre er det også det eneste positive at sige. Maden er ualmindelig dårlig. Vi var fem personer som spiste der. Og ingen af os fik noget som vi vil kunne anbefale. Desværre, for det er et ualmindeligt smukt sted.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, joanhansen21

Rejsende, der kiggede på Amarantos, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Amarantos? Fortæl om dine oplevelser!