Åben i dag: 09.30 - 23.45
Rigtig god oplevelse..

Vi besøgte butikken i sommers og fik købt vores vielsesringe og nogle andre smykker. De var meget... læs mere

Anmeldt d. 13. september 2020
Lena_Johansen2
Yndlings smykkeforretning med god service

Jeg er kommet de sidste mange år hos Nikos og co. i Platanias og købt guldsmykker og ædelstene... læs mere

Anmeldt d. 22. august 2020
nadiafL2693YA

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Kreta
fra 103,84 $
Keramikundervisning
4 anmeldelser
fra 42,26 $
Knossos Private Guide
3 anmeldelser
fra 60,37 $
Anmeldt d. 19. juni 2020

Har nu de sidste 2 år købt både guldkæde og vedhæng.
Rigtig fin service og imødekommende personale.
Kan kun gi mine bedste anbefalinger og er sikker på at jeg igen i år, kommer til at bruge en del € i butikken.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, 746jarij
Anmeldt d. 1. april 2020 fra mobile enheder

Rigtig fin butik med mange spændende smykker og et utroligt sødt og hjælpsom personale..kommer meget gerne igen og kan varmt anbefales.

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, Sunshine53074921462
Anmeldt d. 28. marts 2020

Det er en super professionel forretning, hvor der:
* Gives garanti på alle guld og sølv
smykker
* Der handles til super gode priser
* Professionel og god betjening
* Super god og nærværende ejer

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, 629charlottet
Anmeldt d. 28. september 2019

Fantastisk butik, men et rigtig venligt og imødekommende personale. Min kæreste og jeg har været på ferie i Platanias, og gik ind i butikken flere gange hvor vi blev betjent af Sanne, som heldigvis var dansk. Jeg fandt en ring min kæreste gerne ville give mig, som ikke var en billig ring, hvorefter str skulle laves større som den blev på én dag og derefter sad perfekt. Hvor min kæreste så vælger at fri til mig, med denne ring.
Kæmpe ros til Sanne og butikken, det helt klart et sted hvor man er i trygge hænder

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, MichelleogT
Anmeldt d. 8. september 2019

Vi var hos Ira jewellery for at købe vores vielsesringe, vi blev spurgt h or vi kom fra og blev henvist til Sanne som er dansk, det var virkelig dejligt at vi vidste at vi var forstået, vi fik en rigtig god service hos Ira, det er helt sikkert at vi kommer tilbage. Kan kun anbefale at købe guld/sølv der. Tak til Ira for vores flotte ringe❤️

Dato for oplevelse: august 2019
1  Tak, BettinaTuelund