“Er lige tilføjet som nyt favorit”
Anmeldelse af Sonio Beach Restaurant

Sonio Beach Restaurant
nr. 13 af 153 Restauranter i Platanias
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Er lige tilføjet som nyt favorit sted - Fantastisk mad og service - kan ikke vente med at komme retur❤️ TRUE HAPPINES☀️☀️☀️

1  Tak, evalykkep

Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Mega hyggeligt, og ægte græsk Har været her 4 gange på 3 dage... Morgen, frokost og aftensmad... alle retter har været lige gode... kan anbefale sværdfisk og Sonio salat Personalet er virkelig søde

1  Tak, 204anetted
Anmeldt 28. juli 2020

Lækker mad og hyggelige omgivelser. Virkelig god mad til prisen betjeningen er i top. Det er en god ide at bestille bord. Hvis du går langs stranden, kan restauranten kendes på en træbåd i sandet, der ligger på siden og er omdannet til bænk og bord.

1  Tak, 432najam
Anmeldt 29. oktober 2019

Spiste der 2 gange under vores ophold, 1 gang til frokost og 1 gang til aftensmad. Begge gange med super betjening og god mad, helt sikkert en restaurant man ville komme tilbage til, hvis man besøgte samme område.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, jsb-ja1967
Anmeldt 30. september 2019

Var ikke så sulten så jeg bestilte en lille pizza. Der blev jeg godt nok skuffet: Tomatsauce som vi danskere kender det var kun ketchup .- hvilket gjorde pizzaen meget kedelig. Så det bestiller jeg aldrig igen der, måske noget andet næste gang er meget bedre

Dato for besøg: september 2019
Tak, Susanne H

Rejsende, der kiggede på Sonio Beach Restaurant, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Sonio Beach Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!