“Når man venter og oplader sin elbil”
Anmeldelse af Kvickly Bistro

Kvickly Bistro

Lidt trist område - måske på grund af corona. Man kan købe kaffe, kager etc i bageren som Bistroen ligger opad.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Bohi0804

Anmeldt 8. marts 2020

Har køb smørrebrød nogle gange når vi skulle have frokost gæster. Meget flot og vores gæster er imponeret over de flotte stykker. Det er ikke sidste gang vi gør det. Dejligt nemt at afhente.

Tak, Dorthe56
Anmeldt 14. februar 2019

Jeg hentede hakkebøf med bløde løg, kartofler, sovs, surt og meget lækker salat.
Hele vejen rundt var der enighed om, at det smagte dejligt, og der var rigeligt.
Personalet hjalp mig helt ud til bilen med kasserne.
Da jeg ca. 1½ timer efter åbnede termokasserne var alt så varmt, at vi ikke kunne holde på skålene med de bare hænder.
Det er ikke første gang og heller ikke sidste gang, at vi bestiller mad i Bistroen.
TAK

Dato for besøg: februar 2019
1  Tak, Curious786690
Anmeldt 29. marts 2018

Vi var sultne og tørstige og selvom vi tidligere havde spist i bistroen synes vi at vi ville prøve om der var sket ændringer, og det var der lokalet var renoveret og der var nyt personale.

Dato for besøg: marts 2018
1  Tak, Torben P
Anmeldt 1. februar 2018

Vi er kommet der gennem mange år og det bliver desværre mere og mere ringe. Både øl og vand var dovent og absolut ikke frisk. Kartofler og grøntsager var kolde, pommesfritterne var ikke varmet ordentligt og sovsen smagte virkelig ikke af noget som helst. En meget trist oplevelse. Mange gik forgæves efter dagens ret som var udsolgt to timer før lukketid.

Dato for besøg: februar 2018
1  Tak, Tina W

Rejsende, der kiggede på Kvickly Bistro, kiggede også på

Kalundborg, Kalundborg Municipality

Har du været i Kvickly Bistro? Fortæl om dine oplevelser!