Åben i dag: 10.00 - 17.00
Super service og skøn vin

MajB50
Hyggeligt besøg

Spændende at høre om stedet på rundvisning og fin og sød betjening. Vi kom til at købe et par... læs mere

713lisbethe
Virum, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 8. august 2020

Vi var på Dyrehøj vingård d. 1.8 og det var en skøn oplevelse! Fremragende service, skønne vine, fra egne matker, til en fair pris. (500 kr for 6 forskellige til 2 personer) Fin tapasanretning, hvor der var rigeligt af det hele. Tilmed blev vi beriget med dejlig Jazz i 3 timer.
På Dyrehøj ved de hvordan man får folk til at vende tilbage og anbefale det til andre. Tusinde tak for en aften vi sent vil glemme, Simon

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, MajB50
Anmeldt d. 8. august 2020 fra mobile enheder

Spændende at høre om stedet på rundvisning og fin og sød betjening. Vi kom til at købe et par flasker.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, 713lisbethe
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Bedste Brunch vi har fået i 2020 - og vi er madørere!! Skøn, nærværende betjening. Roen er fantastisk og maden skabt fra bunden! Der skal være tid, ro og mulighed for fordybelse når man er på Dyrehøj. Bestil bord en dag eller to i forvejen eller kom i ydertimerne hvis I skal have plads i højsæsonen.
FANTASTISK sted

Tak, Pernillehagbard
TomChristensen254, Ejer hos Dyrehøj Vingaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. august 2020

Tak for besøget og på gensyn.

Anmeldt d. 20. juli 2020

Var på en almindelig rundtur (2 timer). Vejret var skønt og vores rundviser var virkelig dygtig til at fortælle om alt om vinavl fra begyndelse til nu, fra såning til høst. Hun fortalte med indlevelse og humor - det var virkelig en god oplevelse. Vi var en stor gruppe (+20), men det fungerede super godt og alle kunne være med. Sluttede rundturen af med at smage flere (meget gode) vine. Vi skulle videre til noget andet, men ville gerne være blevet og set mere af gården, cafeen og butikken. Kommer gerne igen og giver de varmeste anbefalinger!

Tak, marielouisek60

Tak for de pæne ord og på gensyn.

Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har lejet cykler og været rundt i den dejlige natur ud til næsset og på strandene .
Dette er Danmark når det er allerbedst.
Cyklerne var super og så sluttede vi af med vin smagning af den lokale og super dejlige vin samt deres egen gin - det kan stærkt anbefales

2  Tak, dortheb467

Tak for besøget og de pæne ord. På gensyn.