“Skøn mad og god service”
Anmeldelse af Restaurant Næs

Restaurant Næs
Prisklasse: 7 US$ - 73 US$
Beskrivelse: Restaurant Strandhotel Røsnæs finder du i det smukke og stilfulde hovedhus. Udefra en smuk, klassisk bygning. Indvendigt totalt sat i stand til højeste standard. Her kan du nyde god kaffe og udsøgt mad. VORES KØKKEN I køkkenet tilbereder vi mad på de allerbedste råvarer, og gerne lokale delikatesser fra Vestsjælland. Vi krydrer med årstidens krydderurter, tilsætter nænsom kokkekunst og smager til med stor passion. RESTAURANT Helt tæt på strandkanten – næsten med fødderne i vand – finder du vores hyggelig restaurant. Fra restauranten er naturen er helt tæt på, og udsigten over Kalundborg Fjord er uovertruffen i blåt og grønt; med lystsejlere, havfugle og vejrets skifte over landskabet – En unik udsigt, som du aldrig bliver træt af. Vores frokost- og aftenrestaurant i det smukke og stilfulde hovedhus, er udefra set en smuk, klassisk bygning, og indvendigt totalt sat i stand til højeste standard i spændende, moderne design. Her kan du nyde udsøgte kokkerier – med udsigt over fjorden.

Lækker mad af høj kvalitet. meget velsmagende og flot anrettet. God service, hvor tjener var meget imødekommende overfor os. Stedet kan varmt anbefales.

Dato for besøg: januar 2023
1  Tak, 711hannep

Anmeldt 20. november 2022

Super lækkert middag med virkelig gode smagsnuancer i alle retter. Vi valgte vinmenuen til, og det blive vi ikke skuffede over.

Dato for besøg: november 2022
1  Tak, ElisabethSJ
Anmeldt 17. november 2022 fra mobile enheder

Ny åbnet og med ny besætning fra Samsø Et fokuseret menu kort - men med valgmuligheder der er dækkende og fuldkommen spot on bestilte bl.a. juleklassikere som æbleflæsk , and og ris-a-la-mande . Tilberedt på ny og spændende måde, og det smagte bare helt vidunderligt ❤️ Vi prøvede også torsken og den var fantastisk
Den super beliggenhed er den samme, men mad og service er ny. Det er så helt fantastisk og vi kommer helt sikkert igen og igen

Dato for besøg: november 2022
1  Tak, TorbenS_12
Anmeldt 16. oktober 2022 fra mobile enheder

Hovedretten var til 5 stjerner - fantastisk kød og elegant og veltilberedt tilbehør.
Desserten var desværre i den anden ende af skalaen. Høbagt pære med pralinekage og nougatine samt pæresorbet. Kagen var en tør lille gnalling, pæren var uinteressant og sej. Nærmest uspiseligt.
Men omgivelserne vejede op for meget, hyggeligt og smukt, og tjenerne var søde.
Beliggenheden i sig selv retfærdiggør det en smule pebrede prisniveau.

Dato for besøg: oktober 2022
1  Tak, annasp1963
Anmeldt 21. september 2022

Fantastisk betjening og ditto mad, vi efterspurgte vegetarmad, og kokken fik hurtigt bikset noget lækkert sammen selvom ikke på menukortet …. Ligeledes fantastisk udsigt udover vandet … kan varmt anbefales og kommer gerne igen

Dato for besøg: september 2022
1  Tak, junehU6764ME
Hanne Dyremose, Direktør hos Restaurant Næs, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. oktober 2022

Tak for den flotte feedback. Den giver jeg straks videre til resten af teamet. VH Hanne, Hotelchef

Rejsende, der kiggede på Restaurant Næs, kiggede også på

Kalundborg, Kalundborg Municipality

Har du været i Restaurant Næs? Fortæl om dine oplevelser!