“Dårlig mad”
Anmeldelse af Restaurant Gisseløre

Restaurant Gisseløre
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Besøgte Gisseløre den 12-09 2020. Vi bestilte Svinekæber da det er en ret med meget smag i hvis den er veltillavet Vi fik serveret 2 klumper kød som jeg tror var opvarmet i mikroovn,sammen med en kedelig ulverkartoffelmos.Det smagte af absolut ingenting.Ved betalingen gjorde jeg dem opmærksom på at det ingen smag havde og havde forventet at få en rabat,men det kunne ikke lade sig gøre var svaret,men de skulle nok sige det videre til kokken, men ved ikke om de har en kok tvivler på det.Hvis man vælger at have sådan en ret på menuen, så skal den være lavet samme dag og ikke en gang opvarmning.Der kommer vi aldrig igen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, GustavR55

Anmeldt 19. september 2020

Tak for en skøn aften. Vi følte os meget forkælede og vel modtaget. Vi fik kokkens 5 retters menu med små fine smagsoplevelser og dejlig østrisk og italiensk vin, samt dansk produceret æblelikør fra Dyreholm Vingård. Kuller-tartar, røget andebryst, svinekæber, ost og flamberede blommer med hjemmelavet vaniljeis. Alt var lækkert. Et besøg værd!

Dato for besøg: september 2020
Tak, KatiaDupret
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Søndag aften bestilte vi efter en pludselig indskydelse et bord på Gisseløre. Det var fantastisk!!

Gisseløre tager deres værtskab seriøst. Vi fik en autentisk og fokuseret betjening, der “afslørede” en dyb kærlighed til både mad og vin - og ikke mindst en faglig stolthed. Tak for det- det var prikken over i’et, at det indtagne måltid og vin blev krydret med professionelle og personlige anekdoter

Maden var i en klasse for sig selv.... vi har spist på fine restauranter i både ind- og udland og Gisseløre overraskede kulinarisk. Den kan bestemt måle sig med med nogle af de High End restauranter vi har spist på.

Vinvalget var finurligt, veltilpasset og passede uovertruffet til maden - også de lidt mere dristige druer, hvoraf nogle var lokale.

De lokale har holdt denne perle hemmelig, så nu vil jeg anbefale alle sommerhusejerne og turister at finde ud til Gisseløre - jeg lover jer en overraskelse af de store

Tak til søndagsholdet for en helstøbt og femstjernet oplevelse

Tak, 123pernillem
Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Rar og imødekommende tjener. Han var god at snakke med og forklarede fint om retterne. Maden var rigtig lækker og kom inden for kort tid.
Vi sad udenfor og med en flot havudsigt, var oplevelsen helt perfekt.

Tak, LasseHappel
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Helt fantastisk sted men service helt i top og lækker mad og vin. Der til kommer udsigten ved vandet. Kan klart anbefales til alle og et sted jeg kommer igen

1  Tak, janlillie

Rejsende, der kiggede på Restaurant Gisseløre, kiggede også på

Kalundborg, Kalundborg Municipality

Har du været i Restaurant Gisseløre? Fortæl om dine oplevelser!