“Fremragende restaurant i Kalundborg”
Anmeldelse af Bistro Bispegården

Bistro Bispegården
Reservér bord
søn. 25/10
20:00
Køkkener: Fransk, Steakhouse
Beskrivelse: Bispegården i Kalundborg blev bygget af Biskop Oluf omkring år 1450. I dag er den charmerende gule bygning hjem for Bistro Bispegården. Bistro Bispegården er lige stedet hvis du søger enkel og ærlig mad. Omgivelserne er hyggelige og kan danne rammen om en god middag med familien eller vennerne. Vi byder på god, hjemmelavet mad og går altid efter lokale råvarer og årstidens grøntsager. Du kan nyde dit måltid med et glas god vin, lokal specialøl eller økologisk sodavand. Vores kød er ofte lokalt og vi byder selvfølgelig gerne på et vegetarisk måltid.

Fremragende restaurant lige bagved den ikoniske kirke - masser af P-pladser. Suveræn betjening.
Meget spændende menukort - ikke for mange retter, til gengæld økologi og lokale retter.
Fik velsmagende fiskefrikadelle med tilbehør.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, Bohi0804
jensworsoew, Ejer hos Bistro Bispegården, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Tak for en dejlig anmeldelse, vi glæder os til se jer igen.

Anmeldt 5. september 2020

Høj kvalitet mad veltillavet store portioner. Sød og venlig tjener. Meget lækker vegetar-linse-bowle med karry kokos

Dato for besøg: september 2020
Tak, henrikp858
Anmeldt 25. juli 2020

Bistro Bispegården har et begrænset menukort, men det gør det lettere at vælge. Der er forretter, hovedretter og desserter, som er enkle, men super smagfulde.
Maden var meget lækker.
Betjeningen var meget behagelig

Tak, BrittKbh
Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fejrede Sct. Hans- og hvilken herlig og lækker 3 retters menu, der var tilpasset denne dag.
Alt meget veltillavet og portionerne lige til pas. Som dessert fik vi de lækreste jordbær m nyslynget honning. Længe siden vi har fået så lækre jordbær.
Alt i alt et sted vi virkelig kan anbefale.
Samtidig stor ros til personalet, da jeg fik brug for akut hjælp. Tusind tak.
Vi kommer bestemt tilbage.

Dato for besøg: juni 2020
2  Tak, holmjohansenbritt
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Holdt rund fødselsdag i de historiske omgivelser. Fantastisk lækker mad i mega hyggelige omgivelser.
Har ligeledes spist på restauranten tidligere og har hver gang haft en positiv oplevelse både hvad angår mad, servering og pris.

Tak, Ktjb70

Rejsende, der kiggede på Bistro Bispegården, kiggede også på

Kalundborg, Kalundborg Municipality

Har du været i Bistro Bispegården? Fortæl om dine oplevelser!