“Fremragende mad og service”
Anmeldelse af Det Mexicanske Bøfhus

Det Mexicanske Bøfhus
Anmeldt 9. september 2019

Sammen med 10 forretningsforbindelser skulle jeg i byen og have noget god mad. Vi valgte Det Mexicanske Bøfhus. Det var en rigtig god oplevelse. Der er rigtig hyggeligt i restauranten. Maden var fantastisk - alt kød var mørt og lækkert. Personalet var flinke og maden kom hurtigt selvom vi var mange. Kan varmt anbefales til forretningsmiddag.

Tak, Lokalguidedk

Anmeldt 3. september 2019 fra mobile enheder

Trådte ind i rigtig hyggelig restaurant, hvor s smilende personale tog godt imod.
Dejlig forret m. Rejer, smagfuld og vel tilberedt.
En smule lang ventetid på hovedret (dog acceptable 40 min).
Lækker mør oksemørbrad (plank), god krydret mos, fin garniture og sauce, flot tilberedt.. møreste bøf vi har fået længe.
Fin og mættende portioner.
Efterfølgende vellavede drinks/kaffe.
Helt klart sted vi gerne besøger igen, næsten fuldt hus en mandag, så nok god idé at booke bord. (Også ude servering).

Tak, jesperf571
Anmeldt 1. september 2019

Under middel tilberedt mad, til høj pris.
Sødt serverings personale.
Forret var overstegt/branket kyllingfilet.
Hovedret fin bøf, grynet sovs, grønsager der skulle ha været stegt, var rå
Dessert, overhælde med chokosovs, umulig at smage hvad den ellers bestod af.

2  Tak, Jane M
Anmeldt 18. august 2019 fra mobile enheder

Besøgte restauranten på en regnvejrsaften. Super atmosfære, dejlig mad, opmærksomt personale.
Kan varmt anbefales. Vi kommer igen.

Dato for besøg: august 2019
Tak, tivanj
Anmeldt 17. august 2019

Lækkert mad super service!
Kan klart anbefales, og det er den mest omtalte restaurant i Kalundborg..

Dato for besøg: august 2019
Tak, Caner G

Rejsende, der kiggede på Det Mexicanske Bøfhus, kiggede også på

Kalundborg, Kalundborg Municipality

Har du været i Det Mexicanske Bøfhus? Fortæl om dine oplevelser!