“Lidt godt”
Anmeldelse af Café Dyrehøj

Café Dyrehøj
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Et hyggeligt sted at besøge, med mange gode lokale varer til salg og en mindre café. Man bestiller 4 til 8 små retter og der serveres brød og smør til. Det er godt men lidt dyrt og betjeningen er tydeligvis ikke uddannet eller enige om at forbedre bestilling og levering til gæsterne. Det ødelagde en del af vores ellers positive indtryk.

Tak, WilsonWeb-dk

Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Super dejlig og meget velsmagende mad. Deres hjemmelavede safter smager også rigtig dejligt. Lokal vin kan købes til meget fornuftige priser.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, mortend908
Anmeldt 17. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var 10 personer der skulle spise sammen. Vi havde efter aftale bestilt 6 retter pr pers på forhånd.
Alt var klar til os som aftalt. Det var en god oplevelse var alle enige om, 6 perfekter retter som alle smagte fantastisk. Vi nød den lokale RÖS hvis og rosé vin til maden.
Kan kun anbefale stedet og vi kommer helt sikkert tilbage.
Tak for hjælpen da vi blev forsinket pga togkaos, vi ringede en time inden ankomst og fik rykket aftalen en halv time så alle kunne deltage.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, bvm-66
Anmeldt 21. november 2020 fra mobile enheder

Et godt og tydeligvis populært sted med dansk smørrebrød forklædt som tapas, hvilket fungerede rigtigt godt med lækre og smagfulde anretninger serveret på er skærebræt. Hertil velsmagende øl fra Holbæk eller lokal produceret rose/hvidvin til at fuldende oplevelsen. Kan anbefales.

Dato for besøg: november 2020
Tak, Wellemberg
Anmeldt 8. september 2020 fra mobile enheder

Vi var fem redelige mænd, der hver fik fire herlige, velkomponerede og velsmagende frokostretter serveret kvikt og kompetent.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, 72steen

Rejsende, der kiggede på Café Dyrehøj, kiggede også på

Kalundborg, Kalundborg Municipality

Har du været i Café Dyrehøj? Fortæl om dine oplevelser!