“To gode frokost anretninger”
Anmeldelse af La Viva

La Viva
Anmeldt 2. september 2020

Vi bestilte italiensk tapas tall. og pastaret, de var rigtig lækker begge to, den unge tjener var meget opmærksom, selvom der pænt besøgt, hun meget smilende, frokost anretninger super veltillavet, vi kommer igen næste gang vi er på disse kanter.

Dato for besøg: september 2020
Tak, ilse s

Anmeldt 24. juli 2020

Min familie og jeg har idag besøgt café " La Viva" da vi havde set, at den er i blandt top 10 på TripAdvisor over restauranter i Kalundborg, hvilket jeg undres over. Det kan være, at det er brunchen på stedet som er god, sådan læser jeg det ihvertfald på TripAdvisor, men desværre fik vi ikke brunch.
Vi var så utrolig skuffet over den mad vi fik.
Maden havde ingen smag og selv de to glas med Pepsi vi fik var tynd og smagsløs.
Alt det mad vi fik virkede præfabrikere, som kom lige fra fryseren og varmet op inden servering, og jeg vil gætte på, at den spaghetti med kødsauce (spaghetti bambino) som min datter fik, kom direkte fra en dåse. Smagløst kødsauce og spaghetti som havde fået alt alt for længe.
Ingen af os spiste op og det var på ingen måder pengene værd.

Tak, Hfpjort
Anmeldt 3. marts 2020 fra mobile enheder

Vi har et par gange virkelig nydt stedets overdådige brunch. Nu ville vi prøve aftenmenu. Vi må sige, vi blev bestemt ikke skuffet!
Virkelig lækkert og friske råvarer. Portioner så store, at vi ganske enkelt ikke kunne spise desserten helt.
Øj, hvor vi glæder os til at fejre rund fødselsdag her.
Vores bedste anbefaling.

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, holmjohansenbritt
Anmeldt 16. februar 2020

Vi kom fra Samsø og havde bevidst undgået at dykke i færgecafeens frituremad, for at spise en sen frokost i Kalundborg. Valgte La Viva pga dens beliggenhed nær stationen, hvor vi skulle videre med tog mod Kbh H, stedet holder åbent om søndagen og har fine anmeldelser netop på TripAdvisor.
Stedet ser nyt ud, men også varmt og imødekommende. Levende lys på alle borde og “ild i pejsen” (video) ;-) Der virkede rent og pænt.
Vi valgte 2 af stedets pastaretter. Begge retter præsenterede sig flot ved servering. Rygende varme og portionsstørrelserne var perfekte, faktisk lidt store tager i betragtning af at det var frokostmemu.
Vi var lidt kede af, at restauranten ikke havde den flaskeøl (specialøl), som stod i menukortet, så vi bestilte 2 fadøl istedet, som heldigvis også var god øl.
Samlet vurdering: Rigtig godt spisested.
Vi kommer gerne igen på vores næste rejse til/fra Samsø.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Magnussen67
Anmeldt 29. januar 2020

Vi var en lille gruppe af studerende der skulle fejre en veloverstået eksamen. Jeg fik husets stjerneskud, noget jeg normalt holder meget af. Det var dog en meget tam og kedelig oplevelse. På tallerkenen lå en skive solsikkerugbrød taget direkte fra pakken af Schulstad.
Ved dens side lå en skive ristet hvedetoast. Ligeledes noget der var taget direkte fra en pakke af det billigste du kan købe i Netto. Herpå lå en kogt og paneret filet. Den kogte var kedelig i konsistensen og ugen smag. Den panerede var stiv som et brat, men smagte dog bedre end den kogte.
Dertil var serveret en dip og en smule grønt til pynt.
Umildbart en meget nem ret at lave selv på få minutter derhjemme uden de store udgifter. Alligevel var prisen 129 kr. for dette. Noget jeg finder alt for dyrt.

Humøret var højt grundet den veloverstået eksamen, men det overskyggede dog ikke den lidt kedelige oplevelse.

Tak, Alexik19s014

Rejsende, der kiggede på La Viva, kiggede også på

Kalundborg, Kalundborg Municipality

Har du været i La Viva? Fortæl om dine oplevelser!