“Sportsbar direkte på havnen.”
Anmeldelse af Tim's

Tim's
Køkkener: Bar
Spisemuligheder: Efter lukketid
Spisemuligheder: Efter lukketid
Anmeldt for 20. april 2017

Yderst venligt og kvikt personale særdeles rimelige priser på drikkevarer. Vi har både en aften for et par drinks og en søndag for at se Formel 1 live.

Tak, Belledonna

Anmeldt for 16. april 2017 fra mobile enheder

Perfekt beliggenhed, men en rigtig kedelig oplevelse af deres brunch. Kaffen var ringe, deres smoothie smagte af ingenting. Ærgelig oplevelse.

Tak, Thomas C
Anmeldt for 13. april 2017 fra mobile enheder

Tim's er et skønt sted til drinks og cocktails , men brunch og kaffe, skal de holde sig fra! Dødsyg brunch, totalt farveløs og uden ret meget smag. Kaffen var varm mælk, uden smag af kaffe.

Tak, Susan S
Anmeldt for 7. august 2016

En hektisk aften/nat bar med gode drinks. Stedet for en festlig aften i byen - ikke til hygge og afslapning.

Tak, SoerenSP
Anmeldt for 9. juli 2016 fra mobile enheder

Umiddelbart er menukortet meget blandet hvilket sjældent er et godt tegn, men vi fik både sushi, kylling i karry og deres kød som man selv sidder og steger ved bordet og det hele smagte godt. Serveringen var en smule langsom men det gør mindre med den udsigt Tims har. Et perfekt sted til drinks og mindre retter.

Tak, Mikkel B

Rejsende, der kiggede på Tim's, kiggede også på

Port d'Andratx, Mallorca

Har du været i Tim's? Fortæl om dine oplevelser!