“Drinks og lounge musik”

Cappuccino Grand Cafe
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 7. september 2017 fra mobile enheder

Mangler i et sted at slappe af under månens lys, til et par drinks og hyggelig musik. De laver super lækre drinks, servicen er i top og det hele spiller bare. Ihvertfald et besøg værd.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Sara H

Anmeldt 20. august 2016

Vi valgte at besøge stedet til frokost og sad i den skønne gårdhave
Maden er absolut i den bedre ende, servicen med et smil og på toppen
Eneste minus er ar der er en del duer der leder efter krummer på forladte borde

Dato for besøg: august 2016
Tak, TorbenO
Anmeldt 2. august 2016

Vi har jævnligt spist på Cappuccino - mest til frokost, som stedet er velegnet til. Man sidder tæt ved bordene og stedet er godt placeret centralt i byen - tæt på vandet. Stemningen er god med behagelig loungemusik, og de laver ganske gode drinks - perfekt til night caps og before dinner drinks. Maden er ganske gennemsnitlig, men ok - forvent ingen særlig oplevelse.

Tak, Henrik V
Anmeldt 29. juli 2016 fra mobile enheder

Alt er godt og efter bogen som det plejer. Uspansk men top kvalitet cafe menu og helt sublim location og stemning.
Når tjeneren kommer med club sandwich og hvidvin er det ABSOLUT sjælen af Puerto Andratx.

Tak, Kristian S
Anmeldt 21. juli 2016 fra mobile enheder

Ikke det mest spændende menukort. Mest pizza, pasta, sandwich. Men maden er til gengæld velsmagende, og så får du den bedste placering når solen går ned. God atmosfære.

Tak, HNGlostrup

Rejsende, der kiggede på Cappuccino Grand Cafe, kiggede også på

Palma de Mallorca, Mallorca

Port d'Andratx, Mallorca

Har du været i Cappuccino Grand Cafe? Fortæl om dine oplevelser!