“Hyggelig tapas restaurant”

Reservér bord
tir. 27.2
20:00
nr. 3 af 60 Restauranter i Arta
Prisklasse: 89 kr. - 186 kr.
Anmeldt 5. oktober 2023 fra mobile enheder

Hyggeligt lille sted i Arta. Vi kunne sidde udenfor ud til en hyggelig gågade. Lækkert tapas og carpaccio - god servering, kan anbefales.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, VickiR986

Anmeldt 25. september 2023

Vi kom tilfældigt forbi og så, at man kan få tapas.
Det var meget lækre tapas: dadler med bacon, hvidløgsrejer, kroketter og tørret skinke med ost. Med brødet kom oliven og alioli. Jeg spiser normalt ikke alioli, men denne var fremragende.
Betjeningen er ok.
Jeg kommer gerne igen

Dato for besøg: september 2023
    • Stemning
Tak, Iben K
Anmeldt 26. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg bestilte en John Dory med hummersauce. Jeg har sjældent fået så god en frokost ret og til ok fair pris hvis man ser på mængden af fisk. Kan kun anbefales.

Betjeningen er og restauranten er hyggelig med lidt fodbold billeder hist og pist fra den lokale fodboldklub.

Dato for besøg: juli 2019
2  Tak, peterk754
Anmeldt 24. april 2019 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale dette lille sted hvor personalet udstråler venlighed og varme.
Fik dagen menu med bla. fisk og fjerkræ og alt virkede hjemmelavet, kommer gerne igen

Dato for besøg: april 2019
1  Tak, 297vibekel
Anmeldt 28. maj 2018

Lækkert sted på gågaden med dejlige småretter etc. VI var der til frokost og betjeningen var helt i orden og maden var over forventning.

Dato for besøg: april 2018
1  Tak, Bjorn90

Rejsende, der kiggede på Restaurant Es Taronger, kiggede også på

Har du været i Restaurant Es Taronger? Fortæl om dine oplevelser!