“Frokostmåltid”
Anmeldelse af Cafe du Cours

Cafe du Cours
Anmeldt for 20. august 2017 fra mobile enheder

Skuffende reaktion på min mands uspiselige løgsuppe, der var overfyldt med alt for megen ost på det gratinerede brød i suppen. Han bad om en ny portion klar suppe bare med løgringe i !! Så skulle han betale for 2 portioner a' 12 Euro/ stk jeg fik en ok Cæsar salat - dog uden ret meget kylling i. Prisen for høj i forhold til kvalitet og service. Der var desuden en ret 'snobbet' overtjener, der havde afvist os dagen før' pga. travlhed efter marked. Han tillod os 'nådigst' at sidde ved det eneste 2 pers. bord på restauranten, der ikke var forhåndsreserveret !!

Tak, Bente H

Anmeldt for 3. august 2017

Vi var en familie på 9 personer, som havde en rigtig god aften på denne restaurant. Maden er udemærket, uden at være prangene. Tjenere er venlige og ydede en god service.

Tak, Kim N
Anmeldt for 20. juli 2016 fra mobile enheder

Man bliver mæt for portionerne er store - Maden var som sådan god, men selskabet bedømte samlet det som en kvalitet på det jævne - Bedre kvalitet for pengene er oplevet andensteds i Cotignac. Travl aften hvilket gik ud over service. Derfor samlet en moddelkarakter

Tak, Flemming M
Anmeldt for 6. juli 2016 fra mobile enheder

Travl aften. Maden var på det jævne, ikke noget at skrive hjem om. Prisen var lidt for høj ift. madens kvalitet. Men hyggelige omgivelser på Hovedgaden i Cotignac.

Tak, FamilienJ
Anmeldt for 3. august 2015 fra mobile enheder

Vi spiste frokost på denne meget hyggelige restaurant. Personalet var venlige og servicemindet. Priser er rimelige og maden udemærket. Ikke nogen fantastisk kulinarisk oplevelse med udemærket. Vi var 4 personer og 2 fik pasta og resten fik fisk. Alt i alt en god oplevelse

1  Tak, Kim N

Rejsende, der kiggede på Cafe du Cours, kiggede også på

Har du været i Cafe du Cours? Fortæl om dine oplevelser!