“Igen en god oplevelse”
Anmeldelse af Cafe du Cours

Cafe du Cours
Anmeldt 3. august 2017

Vi var en familie på 9 personer, som havde en rigtig god aften på denne restaurant. Maden er udemærket, uden at være prangene. Tjenere er venlige og ydede en god service.

Tak, Kim N

Anmeldt 20. juli 2016 fra mobile enheder

Man bliver mæt for portionerne er store - Maden var som sådan god, men selskabet bedømte samlet det som en kvalitet på det jævne - Bedre kvalitet for pengene er oplevet andensteds i Cotignac. Travl aften hvilket gik ud over service. Derfor samlet en moddelkarakter

Tak, Flemming M
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Travl aften. Maden var på det jævne, ikke noget at skrive hjem om. Prisen var lidt for høj ift. madens kvalitet. Men hyggelige omgivelser på Hovedgaden i Cotignac.

Tak, FamilienJ
Anmeldt 3. august 2015 fra mobile enheder

Vi spiste frokost på denne meget hyggelige restaurant. Personalet var venlige og servicemindet. Priser er rimelige og maden udemærket. Ikke nogen fantastisk kulinarisk oplevelse med udemærket. Vi var 4 personer og 2 fik pasta og resten fik fisk. Alt i alt en god oplevelse

1  Tak, Kim N
Anmeldt 30. juni 2015 fra mobile enheder

Café du Cours har fået ny ejer for nogle måneder siden. Caféen er blevet renoveret og er blevet rigtigt lækker. Stemningen er afslappet på den store dejlige terrasse på torvet i Cotignac, byens hjerte. Frokosten var udsøgt lækker. Personalet er professionelle og meget venlige. Den bedste af kokkene, der var ansat under den tidligere ejer er heldigvis blevet i køkkenet. Vi glæder os til at komme tilbage.

Tak, Kirsten B

Rejsende, der kiggede på Cafe du Cours, kiggede også på

Har du været i Cafe du Cours? Fortæl om dine oplevelser!