“Legendarisk burger”

Klochs Spisested
nr. 25 af 71 Restauranter i Thisted
Køkkener: Amerikansk, Dansk
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Som altid en god oplevelse hos Klochs spisested. Vi er kommet her hver sommer igennem mange år. En Classic CafKing burger er et godt valg, denne gang blev også CafKing Mexican testet med succes. Super betjening og hyggeligt sted. Vi kommer igen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, anitajohansen

Anmeldt 10. april 2016

Vi har været der faktisk to gange fordi det var så dejligt. Mushroom Burger, Fishfilet, og Fishburger - alle 3 retter kan højst anbefales :) Vi havde en god oplevelse og priser er meget fint.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Danyelle246
Anmeldt 25. marts 2016

Vi bestilte to af deres Cafking-burgere, og var begge enige om, at det er en af de bedste vi har spist. Friske helt igennem, smagfulde og med dejligt tilbehør, kan vi sagtens anbefale den til andre sultne:)

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Brian B
Anmeldt 1. august 2015

De har som de også reklamere med gode burgere, men så er det også sagt.
Bejeningen er virkelig langsom og dårlig, der var ikke engang travlt da vi var der.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Henrik_abild
Anmeldt 30. juli 2015 fra mobile enheder

Vi var 5 personer, der alle skulle have en gammeldags is. Der manglede 3 af de iskugler, man kunne vælge imellem og det var selvf dem, vi gerne ville have haft. Den ansatte sagde, at hun ikke forstod svensk eller norsk og kunne ikke forstå at chokolade er så godt som det samme på dansk og svensk (det er jo tilladt at prøve at smile bare en lille smule og få en sjov situationen ud af det plus at det vil være meget lettere for hende næste gang en svensker kom forbi. Den ansatte smillede ikke en gang. Enten havde hun ikke så meget erfaring eller også glemte hun at komme syltetøj oven på nogle af isene og at nogle af kuglerne faldt af, mens de blev spist.

Man må forvente et lidt mere smilene og service-mindet personale, når de lever af turister.

Isen var som man kunne forvente og til prisen udemærket.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Michael P

Rejsende, der kiggede på Klochs Spisested, kiggede også på

Har du været i Klochs Spisested? Fortæl om dine oplevelser!