“Gennemsnitlig”
Anmeldelse af Café Salto

Café Salto
nr. 45 af 71 Restauranter i Thisted
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Fik en fin lakse- og rejesandwich, men betjening var kedelig og ordinær. Ingen smil, ingen små kommentarer, ingen udstråling af glæde. Flot udsigt ud over Thisted havn. Placeringen har et kæmpe potentiale, men der mangler udstråling hos personalet.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Jakob G

Anmeldt 9. juni 2016

Man spiser meget godt her til rimelig penge.
Venlig personale, men er et sted hvor der er lidt selvbetjening.
God beliggenhed ned til havnen.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Renethomsen1
Anmeldt 19. maj 2016 fra mobile enheder

Vi ankom til Thisted for at spise på havnen. For nogle år side, havde vi spist i det "Gamle Røgeri". Det holdt desværre søndagslukket, så vi valgte Cafe Salto. Det var en dejlig lun forårsdag, så vi sad ude i læ for vinden. Frokosten blev hurtigt bestilt og serveret. Den var ok, men når man havde sat næsen op efter en lækker oplevelse, som vi havde for nogle år siden på det "Gamle Røgeri", ja så levede maden slet ikke op til det!

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Mogens Nygaard N
Anmeldt 6. december 2015

Vi fik Brunch tallerken. Rigtig god service og dejlig mad. Beliggenhed lige ud til havnekanten - hyggeligt og kan varmt anbefales

Dato for besøg: december 2015
Tak, BPJ22
Anmeldt 12. september 2015

Dårlig service, selve restaurant er beskidt med madrester liggende på gulvet uden at det blev fjernet i den tid jeg var der. Maden ikke noget at råbe hurra for.

Dato for besøg: august 2015
1  Tak, Eric V

Rejsende, der kiggede på Café Salto, kiggede også på

Thisted, Nordjylland

Thisted, Nordjylland

Har du været i Café Salto? Fortæl om dine oplevelser!