“Virkelig lækkert”
Anmeldelse af Restaurant Bryggen

Restaurant Bryggen
Anmeldt 9. august 2021

Maden er virkelig veltilberedt og der er noget for enhver smag. Jeg fik braiserede svinekæber og det var virkelig lækkert. Konceptet med delemad er super. Vi bestilte to forskellige forretter som vi delte - god måde at prøve lidt forskelligt på. Personalet er super søde, og de ved hvad de taler om, når man spørger ind til maden.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, lwl2014

Anmeldt 23. juli 2021

Suveræn god mad og betjening på et hyggeligt sted på Thisted Havn.
Fik havkat, noget af det bedste, jeg nogensinde har fået.
Og virkelig sød og venlig betjening.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, rejsende2018
Anmeldt 12. juli 2021 fra mobile enheder

Spændende menukort, men kedelig og intetsigende mad. Vi bestilte ølbrasserede svibekæber, som blev serveret med tørt grønkåk og gråt usmageligt pure af en art. De små rødløg var ok.

Betjeningen har meget at komme efter bl.a fik vi ikke servietter. Vi blev ikke spurgt om vi ønskede tilbehør til hovedretten, hvilket medfærte af den ikke særligt varme mad blev kold inden vi fik nye kartofler serveret til (ekstra pris).

Betjeningen kendte intet til de lokale øk. hcerken fra bygen eller fra restauranten

Chokolademouse var igen intetsigende og med mærkelig pynt og tilbehør. Næsten ingen mouse og meget lidt chokoladesmag.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 604susannep
Anmeldt 12. juni 2021

Positiv delikat oplevelse. Vi fik lov at ændre lidt i retterne grundet én graviditet.

Vi var de første, som smagte deres hummer burger, og vi blev bedt om at give feedback. Det blev meget positivt taget i mod.

Emma var en meget varm, nærværende tjener, som ydede en fantastisk service. Når tjenere giver lidt af dem selv, så bliver det automatisk en bedre oplevelse.

Maden var super lækker. Der manglede generelt lidt mere syre i deres mad, men minimalt, og det blev taget til efterretning.

Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, U7215HJsabrinas
Anmeldt 7. juni 2021 fra mobile enheder

God mad, dejligt koncept med deleretter, så man kan smage flere ting. Der var et problem med desserten, da der var stykker af husblas i, men vi fik tilbudt nye eller afslag i prisen, vi valgte det sidste, da de sgtens kunne spises, og vi fik alle vores desserter gratis. God service, og meget venligt personale.
Eneste kritikpunkt er, at de ikke var gode til at time vores mad: to af os fik forretter, og den tredje fik sin egen hovedret (ikke deleret) mens vi stadig spiste forret, så han var næsten færdig med sin hovedret da vi fik vores hovedretter. Til desserten fik vi først kaffen da vi var næsten færdige med desserten, det skulle vi jo have haft samtidigt. Så der kan godt strammes lidt op.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, miafuba

Rejsende, der kiggede på Restaurant Bryggen, kiggede også på

Thisted, Nordjylland

Har du været i Restaurant Bryggen? Fortæl om dine oplevelser!