“Fremragende restaurant”
Anmeldelse af Restaurant Bryggen

Restaurant Bryggen
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad af gode råvarer, meget fin anretning. Venlige og hjælpsomme tjenere. Virkelig god kvalitet især ift prisen.

2  Tak, finnifer7

Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Der er sket store ændringer på Bryggen siden den nye ledelse trådte til. Dejligt nyt interiør. Nyt menukort. Meget lækre og velsmagende retter, med usædvanlige sammensætninger. Kokkemæssigt meget kompetent tilberedning. Meget sød og venlig betjening. Ikke underligt der er mange glade gæster. Vi kommer helt sikkert igen hver gang vi er i Thisted.

2  Tak, Steen5
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Meget lækkert mad. Man kan smage, at de gerne vil gøre noget godt for deres gæster. God og behagelig betjening.

2  Tak, Skorpe17
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Spiste aftensmad på Restaurant Bryggen.
Maden var virkelig god og deres dele koncept fungerede fremragende.
Vi delte en stor ret og 3 små og en gang lækker suppe - vi kunne slet ikke spise op.

Jeg var dog skuffet over deres helt ordinære børnemenuer, når nu konceptet ellers var så gennemført.

3  Tak, Signe Voigt V
Anmeldt 15. juli 2020 fra mobile enheder

Kom forbi restaurant Bryggen lidt tilfældigt, så det var mange besøgende og gav den et skud. Fantastisk mad, suveræn skøn overraskelse på de kanter. Flot placering, lækker skandinavisk indretning, fin service.
Stor stor anbefaling herfra, vil komme tilbage hvis vi ender i den ende af landet igen

2  Tak, Admissus

Rejsende, der kiggede på Restaurant Bryggen, kiggede også på

Thisted, Nordjylland

Har du været i Restaurant Bryggen? Fortæl om dine oplevelser!