“Fantastisk stjerneskud”
Anmeldelse af Fiskehuset Thisted

Fiskehuset Thisted
Beskrivelse: Fiskehuset Thisted er både en fiskebutik, gårdbutik og en restaurant/et spisested. Der er åben året rundt om dagen lige fra mandag til lørdag. Forsommer og efterår er der endvidere aftenåben med fiske- og skaldyrsbuffet med "Alt godt fra havet - og lidt kød" hver fredag og lørdag aften. Uge 28-31 foregår det lige fra tirsdag til lørdag aften. Til frokost casual a la carte. Det, vi sparer ved, at du selv hjælper lidt til, bruger vi på bedre råvarer/tilberedning, men vi serverer altid den frisklavede mad ved bordet, og er til stede for betjening ellers. Aktuelle åbningstider kan altid ses på vores hjemmeside. Alt i Fiskehuset er hjemmelavet med vægt på den bedste kvalitet. Vi pandesteger i økologisk smør, og bruger friske, lokale råvarer, i både butik og restaurant. Fiskehuset ligger centralt på Thisted Havn - meget tæt på midtbyen, og ved gode parkeringsmuligheder, ligesom vi råder over egne parkeringspladser. Fra både restaurant og butik kan du nyde den skønneste udsigt over både lystbådehavn og fjord. I godt vejr, lukker vi de store foldedørspartier op ud mod terrassen, så restaurant og terrasse næsten går i et. Vi køber selv frisk fisk – kun bedste kvalitet og størrelse - op på Hanstholm Fiskeauktion hver morgen, og vi håndskærer selv alt fersk fisk, og vi har et stort udvalg hver dag. Alle vores specialiteter, f.eks. håndlavede enebærmarinerede THY-Sild, THY-Pølserne, fiskefrikadellerne, færdigretterne og salaterne mv. , er alle også håndfremstillede af de bedste råvarer, og flere af dem, er kun tilsat økologiske ingredienser. Samtidig finder du i vores butik/madmarked kvalitetsprodukter fra flere andre lokale producenter, så der er både kød, grønsager, æg og en masse tørvarer m.v. i butikken, ligesom der i både butik og restaurant er skiftende kunstudstillinger af lokale kunstnere, og de udstillede værker kan også købes her. Derudover har vi netsalg til hele Danmark, og en gros salg til restauranter og institutioner, som lægger vægt på kvalitet, bæredygtighed/økologi. Se vores hjemmeside for yderligere oplysninger.
Anmeldt 19. september 2020

Har nydt et alm. luksus stjerneskud i dag - smagte fantastisk. Dejlige råvarer er brugt. Ingen tvivl, vi kommer igen, næste gang vi kommer forbi Thisted.

Dato for besøg: september 2020
Tak, yvonneh430
Fiskehuset, Owner hos Fiskehuset Thisted, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Og ingen tvivl om, at du/I skal være så velkomne igen her :-). Og du kan være helt sikker på, at vi nok skal gøre, hvad vi kan, for at give dig/jer en lige så god oplevelse igen. Så tusinde tak for denne dejlige anmeldelse :-)

Anmeldt 24. juli 2020

Vi har efterhånden bestilt og modtaget en del rigtig god fisk etc., fra Fiskehuset Thisted, som leveres i isolerede skumkasser med is.

Desværre er kasserne ret tunge, men nogen gange bærer chaufføren dem op på 2. sal :o)

For nylig fik vi leveret en del vildål, en stor succes på middagsbordet. Der er tale om, ål, der ikke har antydning af jordslået dambrugssmag, så vildål fra Fiskehuset kan anbefales.

Jeg kan kun anbefale Fiskehuset, både restauranten, som er "helt ned på jorden", hvor jeg har spist én gang og webshoppen.

Tak, DetvedJette
Fiskehuset, Owner hos Fiskehuset Thisted, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2020

Tusinde tak for alle de skønne roser. Dem er vi så glade og taknemmelige for :-) For det er så dejligt at have tilfredse kunder i netbutikken, som ligefrem bestiller så meget fisk, at kasserne bliver tunge ;-). Og her skulle det gerne virke, på hver ordre, at skrive i kommentarfeltet til fragtmanden, at kassen skal bæres helt op til døren på 2. sal.

Og så bliver vi rigtigt glade, når vi har netbutikskunder, der kommer langvejs fra, for at besøge vores restaurant/butik.

Så vi glæder os til at betjene jer igen i netbutikken. Og kommer I til Thisted igen, så vil det være en stor glæde for os at betjene jer igen i butik/restaurant.

Anmeldt 9. juli 2020 fra mobile enheder

Super mad, med friske råvarer. Vi fik stjerneskud og fish and chips. Indretningen er lidt cafeteria artigt, det er synd, for maden er langt fra cafeteria artigt. Hvis Indretningen var mere hyggelig, havde der været 4 stjerner.

1  Tak, LarsK812
Fiskehuset, Owner hos Fiskehuset Thisted, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juli 2020

Vi er så glade for alle dine roser for maden her. Mange tak for dem Men, vi er super meget, meget kede af kun at få 3 stjerner, når du er så tilfreds med maden . Betyder indretning, som jo er en smagssag, virkelig mere for dig, end super-god mad?

Vi er et ganske lille sted, hvor både ejer og personale, sætter en ære i at give både kunder og gæster en god oplevelse her. Så vi bliver alle kede af det, når det, vi knokler og brænder for, kun bliver belønnet med 3 stjerner.

Vi kan fortælle, at stilen, vi kører, er casual, og det står også beskrevet flere steder i restauranten. Vi har store foldedøre, der kan åbnes op i godt vejr, så restaurant og terrasse går ud i ét. Derfor er møbler også til både inden- og udendørs brug, og der er skiftende lokal kunst på væggen. At vi så lige nu, pga. af Corona-regler, har måttet fjerne ca. 1/3 af alle stole (ikke borde), gør indretningen lidt svær. Men, du burde jo så glæde dig over, at der er rent og masser af plads og luft her, og at du kan nyde byens bedste udsigt over både havn og fjord både inde- og udefra.

Så vi kan leve med, at du kalder vores restaurant for kedelig (for det er jo, som sagt, smag og behag), men vi er stadig SÅ kede af, at du kun vil give os 3 stjerner, når du er så tilfreds med maden.

Anmeldt 3. august 2019

Lang tid siden jeg har fået så lækkert et fiskebord , veltillavet, meget at vælge imellem , mange egne specialiteter . Røget frisk i særklasse - frisk og lækkert. Kan anbefales - men du skal nok booke et bord da lokalet ikke er særligt stort, da det i hverdagen fungere som en butik - mange økologiske ting :-)

Dato for besøg: juli 2019
Tak, elisabethp280
Fiskehuset, Ejer hos Fiskehuset Thisted, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. august 2019

Tusinde tak for alle stjernerne og alle roserne. Det varmer rigtig meget. Og at have så skønne gæster, gør det til en fornøjelse at yde det bedste, vi kan :-) Og ja, vi er et ret lille sted, med plads til kun godt 40-50 gæster inde i selve restauranten (+ en nogle flere udenfor, når vejret er til det), så derfor kan vi også gøre så meget ud af vores fiske- og skaldyrsbuffet, og lave det hele fra bunden af - og uden friture. Aftenbuffeten stiller vi an inde i selve butikken, så alle siddepladser i restauranten er i behold til gæsterne :-) Vi håber meget, at se dig/jer en anden gang igen :-) Flere af retterne skifter hele tiden, så der er altid noget nyt til dem, der kommer mange gange. Og ja, det er der mange, der gør :-), og derfor skal der helst også bestilles bord (kun om aftenen - til frokost møder man bare op), da buffeten er ret efterspurgt :-)

Anmeldt 22. juli 2019

Det er lækre fiskeretter, der serveres. Både ude- og indeservering. Bestil i forretningen og få serveret ved bordet. Udemærker sig ved også at have øl fra det lokale bryggeri.
Retterne er rigelige. Vi er glade for, at vi ikke bestilte det store stjerneskud. Det var svært nok at komme igennem det almindelige. Fisken er pandestegt og dampet som den skal (ikke noget med friture).

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Finn N
Fiskehuset, Owner hos Fiskehuset Thisted, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2019

Tusinde tak for alle roserne. Dem er vi så glade for. Men, vi er da også lidt nysgerrige efter at vide, hvad du mener, vi skal gøre, for at få den femte stjerne? Det er du altid velkommen til at uddybe mere om, direkte overfor os, hvis du har lyst :-) Ellers håber vi bare snart at se dig/jer igen :-)

Rejsende, der kiggede på Fiskehuset Thisted, kiggede også på

Har du været i Fiskehuset Thisted? Fortæl om dine oplevelser!