“Lækker morgenmad”
Anmeldelse af Café Baghuset

Café Baghuset
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: Café Baghuset er et spændende spisested i to plan, for alle med trang til hygge både til hverdag og fest. I hverdagene er Baghuset stedet, hvor mange kommer for den hyggelige cafestemning, både til frokost og aften. Fredag og lørdag aften er der plads til både store og små selskaber, som ønsker en dejlig middag sammen med familie og venner. På 1. sal har vi et hyggeligt lokale med plads til både selskabelighed og seriøse møder. I inviterer gæsterne og vi klarer resten! Vi vil gøre vores bedste for, at alle får en dejlig oplevelse, så vi ses igen!
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik morgenmad: brød, asparges, avocado, spejlæg, pølser og bacon. Alt var rigtig lækkert og kom hurtigt. Intet at udsætte, der var hyggeligt og vi var meget tilfredse

Tak, finnifer7

Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Cafeen er rigtigt hyggeligt indrettet. God betjening. Vi fik to gange gammeldags æblekage og kaffe, og det smagte dejligt.

Tak, Marlene P
Anmeldt 16. februar 2020

Lækkert mad. Min yngste kræsne datter fik forskelligt hjemmebagt brød og oliven - hvilket hun. Min søn fandt at det var en meget lækker burger og min laks var også i top.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, HeidiB1754
Anmeldt 24. januar 2020 fra mobile enheder

En formiddag i Thisted, hvor vejret var r..... Ville en Café med kvalitet være solskinGøre en bedre dag! Fra kollega var det anbefalet, at besøge Baghuset Jatak det var en god Café oplever! God betjening, god menu
Tak for en dejlig kvicker i et møjvejr

1  Tak, kimfonzie
Anmeldt 4. november 2019

Virkelig en sted hvor man føler sig velkommen fra første øjeblik, lækkert mad til rimelige priser, kan varmt anbefales

Dato for besøg: november 2019
Tak, Bente R

Rejsende, der kiggede på Café Baghuset, kiggede også på

Thisted, Nordjylland

Har du været i Café Baghuset? Fortæl om dine oplevelser!