Anmeldt d. 5. august 2020 fra mobile enheder

4 retters menu, som sad lige i skabet.

En vin menu der passede til maden (og hvor tjeneren ikke var fedtet).

Og ene søde mennesker, det ville os det bedste.

Vi ses igen - en anden god gang.

1000 tak for nu.

Dato for ophold: august 2020
Tak, ibpotter
Anmeldt d. 7. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde valgt et ophold efter havde hørt godt om maden, og det levede til fulde op til tipset. Lækker 4-retters menu og vi bestilte vinmenu, som svarede dertil. God service og venligt personale.
Værelset var stort og sengen lige tilpas. Badeværelset kan dog bruge renovering mht bruseområdet, men ellers rent og pænt. Husk hørepropper, da det er lydt fra gangen.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Mie M
Anmeldt d. 14. marts 2020 fra mobile enheder

Havde et par supergode dage på Spisehuset Thy, hvor servicen var helt i top og kokken excellerede med 4 vanvittige lækre retter i rigelige mængder
Mulighed for forskellige menuer ville dog gøre det endnu bedre, så det også giver mening at overnatte mere end en enkelt nat! Restauranten er uden tvivl en køretur værd - også helt fra København

Dato for ophold: februar 2020
Tak, ninabrrrr
Anmeldt d. 6. marts 2020

Spisehuset Thy gav os en super god oplevelse.
Vi blev kun mødt af søde, venlige og dygtige medarbejdere. Maden var utrolig lækker og
smukt anrettet. Vinene fine og til rimelige priser. Vi gik alle fra bordet med glade smil og tilfredse maver

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Henny N
Anmeldt d. 5. marts 2020

Spisehuset Thy har fået 5 gafler af Nordjyskes madanmelder. Det er fuldt fortjent - en smagsoplevelse udover det sædvanlige - alle fire retter. Og dagen derpå glimrende morgenmad anrettet og serveret ved bordet. God afveksling til buffet.
Skønt at se så mange ude på opleveren en trist martsdag med sædvanlig regn og rusk. (3. marts 2020)
Opholdet var et Deal-produkt

Dato for ophold: marts 2020