Anmeldt d. 3. januar 2020

Spisehuset i Thy var en dejlig oplevelse for os - virkelig en rejse værd. Vi oplevede Naturpark Thy og fik vandret både langs fjorden med udgangspunkt i Thisted, gik rundtur på Isbjerget og besøgte de fine små byer langs havet. Kom til Spisehuset og håbede på god mad. Det blev opfyldt til fulde. Sød betjening og flot tilberedt mad. Morgenmaden med alt muligt hjemmelavet og gode lokale råvarer. Tak for et dejligt ophold.

Dato for ophold: december 2019
Tak, Lavsen2
Anmeldt d. 12. november 2019

Nysgerrigheden vandt. Vi ville prøve dette sted, og vi er ikke blevet snydt. Hold da op for en lækker 4 retters menu. Og morgenmaden blev SERVERET på det tidspunkt der passede os. Røræg og pølser serveret varmt ved et veldækket bord. Kunne ikke være bedre.

Værelsestip: Hyggeligt hotel der ligger i et roligt bymiljø.
Dato for ophold: november 2019
Tak, Stig F
Anmeldt d. 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Ja det er en gammel Kro, men der holder det så også. Værelserne er sat i stand, krostuen er blevet en flot restaurant, oo maden er simpelthen fantastisk og vin menuen rigtig god til en god pris. Og som afslutning for du morgenmaden serveret ved bordet.
De bager lækkert brød, bruger lokale råvare og tilbreder det hele så lækkert

Dato for ophold: september 2019
Tak, Birgitte Burhol... M
Anmeldt d. 28. juni 2019 fra mobile enheder

For mange mange år siden hed stedet Østerild Kro. Der har familien holdt mange fester. Vi skulle til 70 års fødselsdag så vi overnattede og kom sent. Nøglen fandt vi nemt i boksen. Personalet er friske, så da jeg galede efter en kande kaffe selvom de var på vej hjem, så fik vi da det. Pæne værelser med moderne indretning og bøger om lokalområdet, stærke og stolte er de i Thy. Morgenmaden var vi for tidligt på den til ift det aftalte, men igen var servicen i højsædet. Den var meget lækker med brug af lokale produkter. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: juni 2019
1  Tak, markbM5968IA
Anmeldt d. 22. august 2017

Stod for planlægningen af familieweekend og skulle vælge festmiddagen. Da vi er fra trekantområdet og ikke den stor kendskab til området ved Thy, måtte vi ud og søge lidt på markedet.
Efter en hel del søgning fandt vi frem til spisehuset Thy som gerne ville levere en buffet 45 min. kørsel fra spisehuset.
Vi bestilte buffet 2 med et par ændringer som vi valgte, naturligvis for en lille merpris.
Spændt var vi på hvordan maden ville være fra et ukendt sted, og når man står med 65 sultne mennesker.
Vores bekymring kom dog hurtigt til kort, da først forret, hovedret samt dessert blev sat på bordet.
Alle retter var yderst velsmagende, flot sat op på fade, og lige til at gå til. Der var masser af mad til både børn, unge, lidt ældre, og de nød maden til fulde.
Selv er vi tit ude at spise, men sjældent oplevet at hverken salt eller peber skal tages i brug, men her smagte alt himmelsk.
Med mad fra spisehuset Thy fornemmer man tydeligt at alle i køkkenet spiller med for at det bliver en madoplevelse udover det sædvanlige.
Stor ros fra gæsterne.
Tak til chefenkokken og hans hold bag denne forrygende madoplevelse.

Værelsestip: Fantastisk madoplevelse
Dato for ophold: august 2017