Anmeldt d. 1. oktober 2017

Vi benyttede Hotel Klitheden i anledning af at vi ville afholde en familiefest med omkring 90 gæster.
Indehaverne og personalet er meget venlige og imødekommende, og gæsterne føler sig straks hjemme.
Både maden, stemningen, omgivelserne og personalet var til UG, og blev rost af vores gæster. De gæster som ønskede lidt frisk luft i pauserne ved festen, havde glæde af, at der kun var kort gå-afstand til havet.
De af gæsterne som overnattede på hotellet, havde kun ros til stedet.

Dato for ophold: september 2017
Tak, Niels N
Anmeldt d. 9. august 2017 fra mobile enheder

Meget venligt, snakkende og børnevenligt personale. Fint udvalg på menukortet. Pænt mindre lokale til restauranten. God velsmagende mad, som er fin anrettet. Ikke lang ventetid på maden. Okay priser. Vi kommer igen.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, Lotove
Anmeldt d. 17. juli 2017 fra mobile enheder

Bookede et ophold direkte pga det vi havde læst om den kinesiske buffet. Vi blev vel modtaget ad Stig, ejeren, og fik vist vores værelse med udgang til overdækket terrasse. Værelset var lille, men rent. Buffeten blev præsenteret af Weilian, Stigs kone, der var fra Kina. Buffeten var lille, men fantastisk lækker. Ingen friture eller tilsætninger. Kun rene og friske råvarer.. Morgenbuffeten var enkel og god, og kaffen "hjemmelavet", varm og rigtig velsmagende. Til aften på andendagen fik vi carpaccio, rødspætte og hjemmerørt is. Maden var særdeles velsmagende, fisken næsten lige hevet op af havet.. alt i alt et rigtigt godt og hyggeligt ophold..

Dato for ophold: juli 2017
Tak, iver k
Anmeldt d. 21. oktober 2016 fra mobile enheder

Virkelig lækker, veltilberedt og autentisk kinesisk mad af højeste kvalitet (uden friture!) - fremstillet og præsenteret af de rigtig gæve værter på stedet. Hyggelig og rolig aften, hvor der var plads til lidt spontan tjener-underholdning af vores 12 årige pige. Fin information af Weilian omkring råvarer, fremstilling af maden og kinesisk madkultur først - suppleret af Stig med lidt sproglig assistance og krummelurer undervejs.
For vores lille familie en rigtig god og all-inclusive aften :-)

Dato for ophold: oktober 2016
Tak, Hanne Kloster A
Anmeldt d. 4. august 2016 fra mobile enheder

Et hyggeligt hotel, som ligger tæt ved stranden.
Servicen er helt i top, værtsparret er utrolig søde, og opmærksomme på gæsternes specielle behov (f.eks. sådan nogle som os, der står op, før restauranten åbner - så kommer Stig da lige med en kande kaffe til os, på terrassen )!
Aftensmaden er bare lækker - bedre helstegt rødspætte, skal man lede længe efter.
Fine værelser.
Os fra Ry.