Agoda.com
75 US$
StayForLong
Anmeldt d. 1. oktober 2021

Hotellet leverede 3 retter + natmad ud af huset.
Forret og dessert var lækkert, ingen problemer der.
Hovedretten derimod var så langt fra, hvad vi havde forventet af et køkken med Hotel Thisteds ry.
Oksemørbraden var stegt godt og grundigt død, og flere gæster troede således det var en Gl. dags oksesteg de havde fået serveret.
Kartoffelfondant lyder fornemt, men det vi fik leveret mindede egentlig mest om brasede kartofler.
Rødvinsglace var nok også lige at stramme den - rødvinsSOVS ville have været et mere passende navn.
Da personalet dagen derpå kom for at hente div service, måtte vi argumentere noget hårdt for at få lov til at beholde resterne.
Den efterfølgende henvendelse til hotellet på mail vedr. ovenstående oplevelse blev ikke besvaret.

Dato for ophold: september 2021
Tak, Claus S
Anmeldt d. 16. september 2021 fra mobile enheder

Hotel Thisted er et ok hotel. Der er rent og pænt og en god beliggenhed i Thy i forhold til at komme rundt og se ting.
I forhold til prisen vil jeg forvente noget mere. Der er f.eks ikke airconditioning, som på en varm sommetaften ville kunne gøre overnatningen behagelig.
Restauranten er ligeledes ok uden at der er specielt. Betjeningen var ikke speciel opmærksom og ikke så godt inde i tingene.

Værelsestip: Ingen airconditioning gør værelserne varme på varme dage
Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, Fjepp
Anmeldt d. 24. juni 2021

Superdejligt hotel og venligt og imødekommende velkomst - særdeles god betjening - placeringen er central i midtbyen og ved tog og bus og du kan på få minutter komme rundt i den indre by herfra
Restauranten er et besøg værd

Dato for ophold: juni 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, JesperDenmark
Hotel Thisted, Ejer hos Hotel Thisted, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. juli 2021

TAK for de skønne ord og beskrivelsen af vores centrale beliggenhed...

Anmeldt d. 1. oktober 2020

Et rigtigt dejlig og hyggelig hotel med en god atmosfære midt i Thisted by, tæt ved alle faciliteter. Muliglighed for parkering lige overfor hotel. Hotellet bar præg af at der var styr på alt, serviceminded personale, god og lækker morgenbuffet, der manglede ikke noget, utrolig lækker 3 retters menu.
Kan meget varmt anbefales.
Lone og Claus vær. 29

Dato for ophold: september 2020
Tak, locf6440
Hotel Thisted, Ejer hos Hotel Thisted, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. oktober 2020

Tusind TAK for den varme og præcise anbefaling..

Anmeldt d. 20. august 2020

Vi overnattede en nat på Hotel Thisted. Under hele forløbet fra booking til afrejse oplevende vi super service af personalet. Værelserne har en passende størrelse. Værelset var meget pænt og rent. Restauranten er meget charmerende i ældre stil. Retterne er flot anrettet og velsmagende. Hotellet har en skøn gårdhave med møbler, hvor det er muligt at få betjening. En rigtig god oplevelse. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Johnlarse
Hotel Thisted, Ejer hos Hotel Thisted, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. september 2020

Hej Johnlarse
TAK for din anmeldelse.
Den dækker præcist den oplevelse vi gerne vil at gæster får hos os.
I er velkomne igen til hver en tid..