Anmeldt d. 20. august 2020

Vi overnattede en nat på Hotel Thisted. Under hele forløbet fra booking til afrejse oplevende vi super service af personalet. Værelserne har en passende størrelse. Værelset var meget pænt og rent. Restauranten er meget charmerende i ældre stil. Retterne er flot anrettet og velsmagende. Hotellet har en skøn gårdhave med møbler, hvor det er muligt at få betjening. En rigtig god oplevelse. Vi kommer gerne igen.

Tak, Johnlarse
Hotel Thisted, Ejer hos Hotel Thisted, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hej Johnlarse
TAK for din anmeldelse.
Den dækker præcist den oplevelse vi gerne vil at gæster får hos os.
I er velkomne igen til hver en tid..

Anmeldt d. 11. august 2020 fra mobile enheder

God, venlig kompetent modtagelse.
Fint værelse- stille og roligt-beliggende.
Fest om aftenen, lækker mad- delikat og særdeles velsmagende og fin service. Dejlig morgenmad- med fint udvalg.
Kommer snart igen!

Tak, Jytte G

Hej Jytte G.
Skønne ord fra dig, TAK for dem.
Herligt I har lyst at besøge os igen..

Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi boede en enkelt nat på hotellet og det var en rigtig dejlig oplevelse. Hotellet ligger i en gammel bygning og er smagfuldt indrettet. Flotte værelser og pænt og rent overalt. Også med de rette forholdsregler i disse Corona-tider. Vi følte os meget velkomne her og vender gerne tilbage. Beliggenhed kan ikke være bedre.
Vi nød deres store og flotte morgenbuffet inden vi tjekkede ud igen. Anbefaler meget Hotel Thisted hvis du har ophold i den skønne by.

Tak, jans98

Hej jans98
Sikke en dejlig anmeldelse.. TAK!

Anmeldt d. 27. juli 2020

Fra vi ankom, til vi checkede ud var der intet at sætte en finger på.
Vi blev modtaget venligt og imødekommende. Værelset var rummeligt, pænt og meget rent. Morgenmaden var rigelig, gårdhaven var hyggeligt, og sidst, men ikke mindst, var maden i restauranten helt urolig lækker. Personalet var hele vejen igennem imødekommende og serviceminded. Der var tid til en personlig bemærkning og hjælp ved behov.
Vi havde bestilt to madpakker til hjemturen, og de var også meget lækre.
Der er virkeligt ærgerligt, at vi bor så langt fra Hotel Thisted, ellers ville det blive vores nye favoritrestaurant.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, Marlene P

Hej MarleneP
Smukke ord, tusind TAK.
Vi bliver så glade når vore gæster har en god oplevelse..

Anmeldt d. 13. juli 2020

Vi har flere gange spist på denne fantastiske restaurant, og hver gang er det en madoplevelse af de helt store. Personalet er fantastisk, maden er udsøgt, og vinene er af høj kvalitet. Priserne er almindelige, så alle kan være med - vidunderlig restaurant, som vi vil besøge igen og igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, gitte c

Hej Gitte C.
TAK for en super fin anmeldelse.
Det glæder os hver gang I kommer på besøg..