Vi var på kærestetur her i midt december på hotel Limfjorden.
Vi havde glædet os til opholdet som indebar kaffe med kage ved ankomst, to retters menu om aftenen og morgenmad.
Da vi ankom til hotellet blev vi modtaget af uoplagt personale i ankomsten, som egentlig virkede som om vedkommende ikke havde interesse i at være på arbejde, iklædt joggingtøj, hættetrøje og bamsestøvler.
Kagen og kaffen så vi aldrig noget til ved ankomst, eller senere på vores ophold.
Hotellet er meget nedslidt, med manglende loftslampe på værelset, ikke noget håndsæbe, og ikke til at finde nogen og bede om dette.
Meget nedslidt badeværelset som var meget sort og til kalket.
Da vi skulle ned og spise den første aften fik vi fint vist vores pladser, derefter så vi faktisk ikke mere til tjeneren andet end når der lige blev serveret mad, hvor brødet til suppen var utrolig tørt og ikke virkede særlig frisk, hovedretten der bestod af unghane var tør.
Tjeneren var ikke til at komme i kontakt med, da vedkommende havde mere travlt med det der lød til at være nogle stamkunder, her brugte tjeneren alt sin tid og opmærksomhed, vi kunne ikke komme i kontakt med tjeneren, da tjeneren havde mere travlt med at sørger for de to stamgæster.
Endelig langt om længe kunne vi få at vide at drikkevarerne først skulle betales ved udtjekning.
Næste morgen startede rengøringspersonalet med at larme meget højlydt lidt i syv på de andre værelser der skulle gøres rene, så røg den ide om at kunne sove lidt længere.
Morgenmaden var fin dog med meget tørre rundstykker.
Der var en ok betjening til morgenmaden.
Da vi kom hjem til hotellet ud på eftermiddagen tog vi et hvil inden maden.
Igen var vores oplevelse at tjeneren ikke var til st få fat på, men havde “travlt” for at have “travlt” (vi var 6 mennesker der skulles serviceres den aften) det lykkedes langt om længe at få fat i tjeneren for at forhører os om vi kunne tilkøbe en kande kaffe hvilket vi kunne.
Inden vi kunne nå at spørger om vi måtte tage denne med på værelset var tjeneren væk.
Vi ventede omkring 30 minutter inden vi igen kunne få kontakt med tjeneren, trods det vi var de eneste tilbageværende.
Næste morgen var morgenmad ligesom dagen før, ok men tørre rundstykker.
Ved udtjekning efter morgenmad virkede personale som var den samme ved modtagelsen, stadig meget uoplagt og ligeglad, da jeg spurgte om hvorfor vi skulle betale for to gange kaffe så personalet meget undrende på mig, hvortil jeg forklarede det var en kande kaffe, dog var forklaringen at det var fordi vi var to og man betalte Per person.
Vi manglede også et sted hvor vi kunne se priser på andet end vin og øl, da ingen af os drikker det, dette var ikke muligt.
Jeg har efterhånden været på mange hoteller og hotelligende ophold.
Dog er dette hotel helt nede i bunden, og ikke et sted jeg vender tilbage til, udelukkende grundet personalet der aldeles ikke gjorde noget til man følte sig velkommen.
Det eneste der gør at hotellet får to stjerner er beliggenheden ud til Limfjorden og udsigten fra værelset.
Resten af vores tur som ikke havde med hotellet at gøre var fantastisk.