Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alle
Per R
Skjern, Danmark

Sidste gang Hotel Limfjorden

Anmeldelse af Hotel Limfjorden
1,0 ud af 5 boblerAnmeldt 9. sep. 2022fra mobile enheder
Vi havde en dårlig oplevelse i restauranten for et par år siden, og håbede det var et overstået kapitel. Vi havde bestilt 2 overnatninger med 3 retters menu. Maden må betegnes som værende i den lave ende. Personalet i restauranten var under al kritik. Når gæster spurtge til menuen (3 retter) skulle de ud i forhallen for at læse menuen. På dag 2 gik det helt galt. Vi fik tilbudt hovedret flere gange, men desserten lod vente på sig. På forspørgsel flere gange var svaret at den kommer lige om lidt. Efter en timestid slap vores tålmodighed op, og vi forlod restauranten.
Morgenmaden var ok og værelset var ok, men nedslidt. Restauranten er nærmest en nedslidt spisesal uden nogen form for hygge.
Alt i alt har vi nu været på Hotel Limfjorden for sidste gang.
Dato for ophold: september 2022
Rejsetype: Rejste som par
Problemer med denne anmeldelse?
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Hoteller i nærheden
675 kr.
Refusionsberettiget
Forudbetaling er ikke nødvendig
  • Priceline
    675 kr.
  • Agoda.com
    675 kr.
6.6 km fra Hotel Limfjorden
Snehvide Bed & Breakfast
600 kr.
Refusionsberettiget
Forudbetaling er ikke nødvendig
  • Agoda.com
    600 kr.
4.6 km fra Hotel Limfjorden
Gratis wi-fi
Gratis parkering
1.195 kr.
1.075 kr.
  • Expedia.com
    1.194 kr.
  • Hotels.com
    1.195 kr.
  • Priceline
    1.195 kr.
19.5 km fra Hotel Limfjorden
Gratis wi-fi
Gratis parkering
695 kr.
  • Priceline
    695 kr.
  • Agoda.com
    695 kr.
3.4 km fra Hotel Limfjorden
Gratis wi-fi
Gratis parkering
1.399 kr.
1.259 kr.
  • Hotels.com
    1.399 kr.
  • eDreams
    1.259 kr.
  • ZenHotels.com
    1.399 kr.
26.0 km fra Hotel Limfjorden
Gratis wi-fi
Gratis parkering
550 kr.
    11.7 km fra Hotel Limfjorden
    Gratis wi-fi
    Gratis parkering
    Pool område
    1.125 kr.
    260 kr.
    • Hotels.com
      1.125 kr.
    • Expedia.com
      1.107 kr.
    • ZenHotels.com
    18.4 km fra Hotel Limfjorden
    • Agoda.com
      600 kr.
    • Booking.com
    3.4 km fra Hotel Limfjorden
    Gratis wi-fi
    Gratis parkering
    • eDreams
    • Vio.com
    • Agoda.com
    18.1 km fra Hotel Limfjorden
    Gratis parkering
    Ved stranden
    Go to your Happy Price
    • eDreams
    • Vio.com
    19.6 km fra Hotel Limfjorden
    Vis flere hoteller i Thisted
    Anmeldelser (223)
    Filtrer anmeldelser
    223 resultater
    Medlemsvurdering
    19
    52
    75
    44
    33
    Type rejsende
    Tidspunkt på året
    SprogAlle sprog
    Flere sprog
    Medlemsvurdering
    19
    52
    75
    44
    33
    Se, hvad de rejsende siger:
    Valgte filtre
    Filtre
    Opdaterer listen...
    12-17 af 223 anmeldelser
    Anmeldt d. 11. april 2022 fra mobile enheder

    Vi har været på hotellet før og var ikke synderligt imponeret over værelset, som var mørkt og lille.
    Det blev dog en anden oplevelse denne gang. Vi boede i et stort, nyrenoveret værelse med den skønneste udsigt over Limfjorden👍.
    Vi nød virkelig vores overnatning og sidde ude på den lille altan om morgenen.
    Morgenmaden var ikke noget specielt.

    Dato for ophold: april 2022
    Rejsetype: Rejste som par
    Tak, louisecD4077TJ
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
    Anmeldt d. 16. marts 2022 fra mobile enheder

    Maden smagte super godt, vi fik tre retters menu. Morgenmaden var også god, der manglede ikke noget.
    Høflige og venlige personale.
    Beliggenheden er god, ligger lige ned til vandet hvor vi gik ture.
    Der var rent og pænt overalt. Så vores anbefaling.

    Dato for ophold: marts 2022
    Rejsetype: Rejste som par
    Tak, johanne r
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
    Anmeldt d. 13. februar 2022

    Tak til Hotel Limfjorden
    Vi er lige kommet hjem efter en forlænget weekend på Hotel Limfjorden, og må erkende, at vejret ikke var med os.
    Men det kompenserede hotellet for med en dejlig oplevelse.
    Værelset var pænt og rent med en flot udsigt over Limfjorden.
    Til morgenmad var der alt det man kunne ønske sig, og så endda med en lille ”skarp” til.
    Aftensmaden var helt perfekt tilberedt med lækre supper (karrysuppe og suppe med rodfrugter) og veltilberedt kød (svinekam og oksefilet) med lækre saucer og tilbehør. Og står der pistacieis på menuen, så snyd ikke dig selv for den smagsoplevelse.
    Vinkortet har mange gode vine til fornuftige priser.
    Men det mest imponerende var dog personalet, som, på trods af underbemanding (COVOID 19), havde tid og overskud til at smile og service alle gæster på en imponerende vis – Tak for det.
    Vi vil klart anbefale Hotel Limfjorden, og vi glæder os til at kommer der igen.

    Dato for ophold: februar 2022
      • Værelser
      • Renlighed
      • Service
    Tak, pernillezink
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
    Anmeldt d. 17. december 2021 fra mobile enheder

    Vi var på kærestetur her i midt december på hotel Limfjorden.
    Vi havde glædet os til opholdet som indebar kaffe med kage ved ankomst, to retters menu om aftenen og morgenmad.
    Da vi ankom til hotellet blev vi modtaget af uoplagt personale i ankomsten, som egentlig virkede som om vedkommende ikke havde interesse i at være på arbejde, iklædt joggingtøj, hættetrøje og bamsestøvler.
    Kagen og kaffen så vi aldrig noget til ved ankomst, eller senere på vores ophold.
    Hotellet er meget nedslidt, med manglende loftslampe på værelset, ikke noget håndsæbe, og ikke til at finde nogen og bede om dette.
    Meget nedslidt badeværelset som var meget sort og til kalket.
    Da vi skulle ned og spise den første aften fik vi fint vist vores pladser, derefter så vi faktisk ikke mere til tjeneren andet end når der lige blev serveret mad, hvor brødet til suppen var utrolig tørt og ikke virkede særlig frisk, hovedretten der bestod af unghane var tør.
    Tjeneren var ikke til at komme i kontakt med, da vedkommende havde mere travlt med det der lød til at være nogle stamkunder, her brugte tjeneren alt sin tid og opmærksomhed, vi kunne ikke komme i kontakt med tjeneren, da tjeneren havde mere travlt med at sørger for de to stamgæster.
    Endelig langt om længe kunne vi få at vide at drikkevarerne først skulle betales ved udtjekning.
    Næste morgen startede rengøringspersonalet med at larme meget højlydt lidt i syv på de andre værelser der skulle gøres rene, så røg den ide om at kunne sove lidt længere.
    Morgenmaden var fin dog med meget tørre rundstykker.
    Der var en ok betjening til morgenmaden.
    Da vi kom hjem til hotellet ud på eftermiddagen tog vi et hvil inden maden.
    Igen var vores oplevelse at tjeneren ikke var til st få fat på, men havde “travlt” for at have “travlt” (vi var 6 mennesker der skulles serviceres den aften) det lykkedes langt om længe at få fat i tjeneren for at forhører os om vi kunne tilkøbe en kande kaffe hvilket vi kunne.
    Inden vi kunne nå at spørger om vi måtte tage denne med på værelset var tjeneren væk.
    Vi ventede omkring 30 minutter inden vi igen kunne få kontakt med tjeneren, trods det vi var de eneste tilbageværende.
    Næste morgen var morgenmad ligesom dagen før, ok men tørre rundstykker.
    Ved udtjekning efter morgenmad virkede personale som var den samme ved modtagelsen, stadig meget uoplagt og ligeglad, da jeg spurgte om hvorfor vi skulle betale for to gange kaffe så personalet meget undrende på mig, hvortil jeg forklarede det var en kande kaffe, dog var forklaringen at det var fordi vi var to og man betalte Per person.
    Vi manglede også et sted hvor vi kunne se priser på andet end vin og øl, da ingen af os drikker det, dette var ikke muligt.
    Jeg har efterhånden været på mange hoteller og hotelligende ophold.
    Dog er dette hotel helt nede i bunden, og ikke et sted jeg vender tilbage til, udelukkende grundet personalet der aldeles ikke gjorde noget til man følte sig velkommen.
    Det eneste der gør at hotellet får to stjerner er beliggenheden ud til Limfjorden og udsigten fra værelset.

    Resten af vores tur som ikke havde med hotellet at gøre var fantastisk.

    Dato for ophold: december 2021
    Rejsetype: Rejste som par
    Tak, 772piaj
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
    Anmeldt d. 13. september 2021

    Vi havde bestilt et Luksus ophold fra den 10/9 til 12/9-21, vi blev modtaget af Hotel Chef Pia som er meget imødekommende og hjælpsom, vi havde bestilt 2 værelser og kom op på 1 sal, og kunne se at man i stue plan havde terasse dør, så vi spurgte Pia om vi kunne flyttes i stue plan, og det gjorde hun med det samme.
    Maden er god og den 5 retters Gourmet menu er super god.
    Tak til alt personale på Hotel Limfjorden.

    Dato for ophold: september 2021
      • Søvnkvalitet
      • Renlighed
      • Service
    Tak, Meander365771
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
    Se flere anmeldelser