Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

Godt hotel til prisen. Vi købte 2 x sommerdeal, så var her i 5 dage.
Vi blev mødt af en smilende, venlig og informativ receptionistist.
Pænt og rent værelse, hvor der dog kun lige var plads, men vi havde også 2 opredninger
Aftensmaden alle dage var super lækker og blev serveret af unge smilende og venlige tjenere.
Til morgenmaden manglede de heller ikke noget og der var rigeligt mad.
Så alt i alt en rigtig godt ophold med en super udsigt og beliggenhed

Tak, slhabekost
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Vi ankom lørdag sidst på dagen og havde set frem til 3 overnatninger, lørdag aften var der, sagde de, grundet corona kun et menu på programmet, men ok det lød lækkert så vi bestilte. Vi fik i receptionen udlevet instruks om procedurer grundet COVID 19 bla. Skulle vi til måltider sider ved bord 13 vores vær. Nr. Fint! Vi fandt bord 13, kl 19 og undrede os over ingen borddækning, personalet havde travlt med andre kunder, så os, men ænsede os ikke?
Efter 20 min gik jeg op til indgang, og sørme jo der var da en recervation, vi blev anvist et andet bord. Stor forvirring blandt personale om hvem der kom med menukort, tog imod bestilling og serverede. Bla. Fik vi serveret en forret som vi ikke havde bestilt... Den tid de så videre til andet bord. Vinglas som vi ikke skulle bruge b l ev ikke taget ud, menukort blev ikke taget ud, men mærkelig nok skulle det ene ekstra sæt kniv og gaffel pludselig fjernes efter vi var begyndt på hpvedretten??
Disse forhold kunne vi iagttage ved andre borde også.
Retfærdigvis skal siges maden smagte godt, men det er meget små portioner.

Vi havde på udleveret seddel fået info om at restaurant var åben tur-lørdag.
Det er ikke mulighed for at lave sig en kop kaffe elsker lign. Og mystisk nok, mandag aften da vi kom tilbage efter en super middag på bryggen i Thisted, kunne vi se at der alligevel var åbent med 1. Treretters menu.?? Ingen info.
Ingen rengøring på værelser eller mulighed for skift af håndklæder.? Ikke at det er nødvendigt, men plejer at være standard.
Morgenmaden var ved vort ophold god.
Men vi kommer her ikke igen.
Et på mange måder skuffende ophold. ☹️

2  Tak, riber50
Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

Komplet nedslidt hotel, der slet slet ikke et pengene værd! Pool og spa var lukket 1½ år tidligere (!), møbler var faldefærdige og hullede, sengene/madrasser var ufatteligt brugte, puder var uden fyld og fyldt med pletter (som vi først så dagen efter), klamme pletter på væggene. Føj! Masser af huller i væggene "hvor der engang hang ting", og et badeværelse uden udluftning og en masse overmalinger der egentlig skulle have været reparationer.
"Den flotte udsigt ud over fjorden" var så en "flot" udsigt direkte ind i en væg, og et personalekontor. Ren "rigtig" udsigt kostede så lige 150 kr ekstra. (?)
Morgenmaden var et total pinligt udvalg, der en time før luk var stort set tømt. "Der var ikke mere" var svaret, man skulle komme mere end EN TIME FØR MORGENMADEN LUKKEDE NED. I øvrigt i en ulækker beskidt restaurant, med beskidte vægge, paneler, radiatorer mm. Bvadr
BLIV LANGT VÆK!
PS: Man kan næsten sige at der faktisk var en pool, da gulvet var så skævt i badeværelset, at det hele var oversvømmet med 3-5mm vand. Som IKKE køb væk af sig selv. Super lige at skulle rengøre badeværelse over i resten af herlighederne, for at kunne bruge det.
Uden sammenligning den værste bunke skrammel jeg nogensinde nogensinde har overnattet i. Burde lukkes på stedet.

Tak, Admissus
Anmeldt d. 14. juli 2020 fra mobile enheder

Vi stod og manglede en overnatning akut og det eneste ledige vi lige kunne finde var Hotel Limfjorden.

Hotellet er slidt, upersonligt og der var intet personale eftermiddag/aften.
Værelset var virkelig en rodebutik, med dårlige senge og møbler der ikke passer til rummet, bordet med TV stod feks foran spejlet og stak ud foran døren til den franske altan.
Der er hverken køleskab, elkedel eller et glas, så man kan drikke lidt vand på værelset.

Morgenmaden bestod af dårlig bakeoff, kolde blødkogte æg og kedelig kødpålæg lige fra pakken. Der var ikke en gang en skive ost.

Opholdet var på ingen måde pengene værd, det var langt dårligere standard end et gennemsnitligt hostel/vandrehjem og oven i det et charmeforladt og virkelig trist sted.

Belligenheden ved og udsigten til Limfjorden var dog smuk.

Tak, Signe Voigt V
Anmeldt d. 12. juli 2020 fra mobile enheder

Det var en stor overraskelse at komme tilbage til værelset første aften og konstatere, at der ikke havde være housekeeping. Receptionen var gået hjem om eftermiddagen så vi kunne ikke spørge. Det kunne vi ved udtjekning... og svaret er, at de ikke gør rent mens man er der. Det kunne have været rart at vide på forhånd. Især når det både af hotellets webside og opslag i receptionen fremgår at der er daglig rengøring. Når man betaler omkring 1.000 kr pr nat forventer man den almindelige housekeeping.

Ved ankomsten til værelset lugtede det underligt. Tænkte det kunne være fra den nærliggende Limfjorden. Men nej... der lugtede af gammel sved. Da jeg kom i seng kunne jeg konstatere at den ækle svedlugt stammere fra pude og dyne. Føj! Det kunne rent betræk ikke skjule.

Værelset var slidt og tydeligvis ikke vedligeholdt i årevis.

Det lød ellers så godt da vi kom ned i restauranten for at spise første aften efter en lang køretur. De gik højt op i at begrænse spredning af virus så man havde sin faste plads under hele opholdet. Meget prisværdigt. Bortset fra at den plads ser blev os anvist var via a vis morgenbuffet'en hvor alle defilerede forbi.

Dejlig aftensmad, kun en eneste forret og hovedret. Intet at vælge imellem. Men smagte godt. 20 sekunder efter forretten var taget ud landede hovedretten. Det tyder på en total mangel på forståelse for gæstens ønske om en hyggelig aften. Tyder mere på at dette cirkus skal overstås så hurtigt som muligt så man kan lukke og gå hjem.
Det de fik ud af det var, at vi spiste et andet sted den følgende aften.

Stor og udmærket morgenbuffet med god og rigelig kaffe. Uden bacon og røræg...

Det gode opvejer ikke det dårlige og det samlede indtryk er skræmmende. Kan ikke anbefales...

Tak, brianj931