“Topklasse mad, indretning og betjening”
Anmeldelse af Porto

Porto
Anmeldt 31. juli 2020

Var derinde d. 31 med børn og kæreste. Dejlig mad og lækker indretning. Blev betjent af en meget glad frisk ung pige I hvid trøje/polo som fjollede med min søn, , viste ham til toilettet og var meget opmærksom på os ved bordet. Alt i alt dejlig mad og god betjening. Børnevenligt sted, vi kommer helt sikkert igen! God stemning

Tak, Nicolai890173

Anmeldt 31. juli 2020

Vi var derinde som familie, og maden var god, samt prisen var retfærdig :-) gode pizzaer samt drinks. Vores tjener havde første dag (brunette) og behandlede os super godt samt havde overblik, hende ser vi gerne med glæde igen.
Mvh

Tak, R6092PJens
Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Super dejlige pizzaer og helt fantastisk god og sød betjening. Vi vender helt sikkert tilbage hvis vi er på disse kanter igen.

Tak, VEMT
Anmeldt 18. juli 2020 fra mobile enheder

Gode sprøde pizza og nachos. super venlig og serviceminded betjening.
Godt pitstop ved havnen i Thisted.

Tak, 219bibil
Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Kan ikke anbefales som take away! Første gang vi ringede ind lod de os være på linjen imens tlf lå på bordet, det lykkes først at bestille anden gang vi ringede, Maden var dyr i forhold til portionerne. Vi bestilte en carpaccio, som lå halv frossen i en pizzabakke - den smagte fordærvet og vi smed resten ud efter første bid. Tror man skal holde sig til deres pizza, alt andet virker som spild af kcal og penge.

Tak, R8615UItinam
faridoons2018, Markedsføring hos Porto, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juli 2020

Hejsa Kære Tina tak for din lidt overdrevet anmeldelse, det er fuldstændigt rigtigt, at vi lagde tlf. På bordet da, du ringede 1. Gang, som er en normalt procedure hos os. 2 I ringede anden gang og det lykkes trods, du måske kunne se, at restauranten var smækket fuld med gæster .. & oveni hatten ringede vi tilbage for og beklage ,at I skulle vente på linjen... Du fik hentet maden og spurgt om plastik bestik, helt ærligt selvom det er sommer og igårdagens vejre var lidt for koldt til, at spise mad udenfor ...
Og du siger Persien er for høj tja.. det synes vi selv ikke det er tilfældet, og samtidigt glad for, at I kunne lide noget af maden. Mht. Carpaccio sender vi gerne din penge retur ! :) evt. Mobilpay hvis du bor langt.
Mvh Porto

Rejsende, der kiggede på Porto, kiggede også på

Thisted, Nordjylland

Har du været i Porto? Fortæl om dine oplevelser!